تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جای خالی زنان ایرانی ..

«نشست حجاب» بدون حضور حتی یک خانم!

اولین نشست بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس انقلابی در حالی برگزار شد که حتی یک زن هم در آن حضور نداشت و ظاهرا پیگیری مطالبات بانوان کشورمان، توسط مردان انجام می‌شد!

کد خبر: ۱۵۱۰۳۷
۱۰:۰۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

«نشست حجاب» بدون حضور حتی یک خانم!

دیدارنیوز: نخستین نشست بررسی لایحه عفاف و حجاب برای شنیدن دیدگاه صاحب‌نظران و نخبگان مسائل حوزه خانواده و عفاف و حجاب با حضور قالیباف، رییس مجلس برگزار شد.

تسنیم نوشت: «نخستین نشست بررسی لایحه عفاف و حجاب برای شنیدن دیدگاه صاحب‌نظران و نخبگان مسائل حوزه خانواده و عفاف و حجاب با حضور قالیباف رییس مجلس برگزار شد. بر اساس اعلام تسنیم این جلسات ادامه خواهد داشت تا ابعاد مختلف لایحه واکاوی شود.

لازم به ذکر است در این نشست عبدالرضا مصری نایب‌رییس مجلس، مرتضی آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی، موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی، محمدتقی نقدعلی عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی، سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو فراکسیون روحانیت، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مسعود معینی‌پور، حجج‌الاسلام‌والمسلمین هاشمیان، غلامی، عباسی، هدایت‌نیا، نجفی‌بستان، دهقان، کشوری و جلیل محبی حضور داشتند.»

این نشست در شرایطی برگزار شده که همه حاضران در نشست را مردان تشکیل می‌دادند و حتی یک بانو هم برای پیگیری مطالبات میلیون‌ها زن ایرانی در این نشست حاضر نبود!

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی