تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جزییات واریز سود سهام عدالت؛ مبلغ سود چقدر است؟

جزییات واریز سود سهام عدالت در سال جدید اعلام شد. امسال قرار است مشمولان در دو مرحله سود خود را دریافت کنند و بر اساس وعده مسئولان زمان واریز سود سهام عدالت به خوش قولی شرکت‌ها بستگی دارد.

کد خبر: ۱۵۱۰۰۸
۱۸:۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

جزییات واریز سود سهام عدالت؛ مبلغ سود چقدر است؟

دیدارنیوز: پرداخت سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از واریز سود سهامِ عدالت در سال ۱۴۰۲ طی دو مرحله خبر داد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: واریز سود سهامِ عدالت در سال ۱۴۰۲ دو مرحله است. باقیمانده سود سهام عدالت ۱۴۰۱ هم در سال ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد.

محمد باغستانی در مورد زمان واریز سود سهام عدالت امسال گفت: با توجه به الزامات ۴ ماهه شدن مهلت پرداخت سود سهام اگر شرکت‌ها به این الزامات عمل کنند امیدواریم که بتوانیم امسال سود سهام عدالت را زودتر پرداخت کنیم.

مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

مبلغ سود واریزی به ارزش سبد سهام عدالت افراد بستگی دارد. به گفته رئیس سازمان بورس سهامدارانی که در پرتفوی خود، سهام ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارایی دارند، به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷ و ۷۲۱ هزار تومان سود دریافت می‌کنند. همچنین افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود به ایشان تعلق خواهد گرفت. این مبلغ بیشتر از مبلغ اعلام شده قبل است.

بر این اساس مبلغ سود سهام عدالت یک خانوار چهار نفره که هیچ بخشی از سهام عدالت خود را واگذار نکرده باشد، رقمی بین دو میلیون و ۴۰۰ تا پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی