تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

مامور قلابی در جنوب تهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که در پوشش مامور پلیس اقدام به سرقت و اخاذی از اتباع کشور‌های همسایه کرده بود، خبر داد.

کد خبر: ۱۵۱۰۰۲
۱۷:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

مامور قلابی در جنوب تهران دستگیر شد

دیدارنیوز: سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: خردادماه امسال و به دنبال افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری، رسیدگی به موضوع و شناسایی عامل این اقدام در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهری ری قرار گرفت و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق مردی میانسال است.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، یک سارق حرفه‌ای در روستا‌های اطراف شهرستان ری ابتدا اتباع کشور‌های همسایه را شناسایی و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت و اخاذی کرده است. کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

طرهانی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی هویت این فرد را با اقدامات اطلاعاتی مورد شناسایی قرار دادند، گفت: پس از شناسایی این فرد هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد و سرانجام ماموران راهی مخفیگاه متهم شده و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرری با اشاره به بازرسی از محل دستگیری این فرد نیز اظهارکرد: ماموران درجریان بازرسی از محل دستگیری این فرد تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم را کشف و ضبط کردند که به همراه متهم به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:این فرد که حدود ۴۱ سال سن داشت، پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان ری، مورد بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر ارتکاب هفت فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف شهرستان ری اعتراف کرد.

به گفته طرهانی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات ماموران برای شناسایی مالباختگان و کشف دیگر جزئیات این پرونده همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی