تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

امدادرسانی به ۳۰۳۵ نفر و جان‌باختن ۱۴ نفر در سیل و ریزش کوه

محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۳۰۳۵ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۱ نفر از هم‎وطنان در سیل، سه نفر در ریزش کوه و یک نفر بر اثر برخورد رعد و برق جان خود را از دست دادند.

کد خبر: ۱۵۰۹۶۵
۱۰:۰۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

امدادرسانی به ۳۰۳۵ نفر و جان‌باختن ۱۴ نفر در سیل و ریزش کوه

دیدارنیوز: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۳۰۳۵ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی خبر داد.

محمودی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی از ١٦ تا ٢٢ خرداد و تا ساعت ۵ صبح امروز، گفت: ۱۹ استان کشور، ۴۰ شهرستان و ٧٤ منطقه شامل، ٤ شهر، ٦٠ روستا، ٤ منطقه عشایری و ٦ محور، نیاز به امدادرسانی پیدا کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۳۰۳۵ نفر، ادامه داد: در این مدت زمان، ۷۸ نفر اسکان اضطراری و ۶۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی اضافه کرد: متاسفانه ۱۱ نفر از هم‎وطنان در سیل، سه نفر در ریزش کوه و یک نفر بر اثر برخورد رعد و برق جان خود را از دست دادند.

سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: ۱۹۱ تیم عملیاتی شامل ۷۱۵ نفر آب‌های جمع شده در ۲۷۷ واحد منطقه مسکونی را تخلیه کردند.

محمودی گفت: ۱۶ دستگاه چادر، ۴۰۶ تخته پتو، ۸۷ تخته موکت، ۱۶۶ بسته غذایی، ۲۰۹۸ قوطی کنسروجات، ۲۱۷۰ بطری آب معدنی، ۳۰ قرص نان و ۱۰۰ کیلوگرم برنج توزیع شد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، گفتنی است، امدادرسانی در استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، مازندران و کرمان ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی