تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دلیل قطعی‌ آب در غرب و مرکز تهران چیست؟!

قطعی آب در برخی مناطق تهران از جمله مرکز و غرب که گفته می‌شود از جمعه آغاز شده، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و اعتراض آنها را در فضای مجازی در مورد نحوه پاسخگویی مقامات و بی‌آبی در پی داشته است.

کد خبر: ۱۵۰۹۳۷
۱۸:۵۳ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

دلیل قطعی‌ آب در غرب و مرکز تهران چیست؟!

دیدارنیوز: به‌نظر می‌رسد علت وقوع این قطعی‌های پراکنده که در ۳ روز متوالی در حال بروز است، تنها مقوله رشد مصرف نباشد و بروز اشکال در شبکه آبرسانی در بخش تأمین و یا توزیع به‌ویژه در غرب تهران محتمل به‌نظر می‌رسد.

قطعی‌های آب در تهران از روز جمعه (۱۹ خرداد) آغاز شد، مناطقی از غرب پایتخت با افت فشار و قطع آب مواجه شدند. پیگیری‌ها حاکی از این بود که افزایش مصرف آب، فشار کل شبکه را کاهش داده و موجب شده در طبقات بالاتر از طبقه دوم، افت فشار شدید و حتی قطعی آب در برخی ساعات روز جمعه بروز کند.

اگرچه این قطعی‌ها پراکنده بود، اما در برخی نقاط تا چندساعت به‌طول انجامید! میانه روز شنبه، دوباره برخی مناطق غربی و حتی مرکزی تهران نیز با افت شدید فشار آب و قطعی مواجه شدند.

تماس‌های مردمی حاکی از این بود که پاسخ سامانه ۱۲۲ به مشترکانی که با قطع آب مواجه شده بودند، یک پاسخ یکسان و مشخص بود "با افت فشار ناشی از افزایش مصرف مواجه‌ایم و باید برای وصل مجدد آب صبور باشید"

در روز جاری نیز برخی مناطق تهران که عمدتا در غرب پایتخت هستند، دوباره با افت شدید فشار و قطعی آب مواجه شده‌اند و سامانه ۱۲۲ نیز پاسخ مشخصی به سوالات مردم نمی‌دهد!

به گزارش دیدارنیوز، قطعی آب در برخی مناطق تهران که گفته می‌شود از جمعه آغاز شده، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و اعتراض آنها را در فضای مجازی در مورد نحوه پاسخگویی مقامات و بی‌آبی در پی داشته است. برای نمونه، یکی از مشکلات در این بحران اقتصادی، صرف هزینه زیاد برای خرید آب معدنی در نبود آب در خانه بوده است!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی