تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
رئیس کمیته حقیقت یاب مسمومیت دختران در مجلس خبر داد

پس از گذشت چند ماه؛ گزارش کمیته حقیقت یاب مسمومیت‌ها نهایی شد

پس از گذشت چند ماه از فاجعه مسمومیت‌های سریالی در مدارس دخترانه ایران که منجر به نگرانی شدید خانواده‌ها شد و مسوولان دولت سیزدهم با عوض کردن واژه آن از «بدحالی» خبر می‌دادند، حالا رئیس کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان در مجلس از نهایی شدن گزارش برای قرائت در صحن خبر داده است.

کد خبر: ۱۵۰۹۳۵
۱۸:۳۶ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

گزارش کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان نهایی شد

دیدارنیوز: رئیس کمیته حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از برگزاری چندین جلسه و جمع آوری گزارش شفاهی و مکتوب دستگاه‌های اجرایی گزارش کمیته حقیقت یاب نهایی شد و به رئیس مجلس شورای اسلامی جهت قرائت در صحن مجلس ارسال شده است.

سید حمیدرضا کاظمی با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: پس از برگزاری چندین جلسه کار کمیته حقیقت یاب به اتمام رسید و اکنون گزارش نهایی به رئیس مجلس تقدیم شده است. برای بررسی این اتفاق تاکنون چندین جلسه با حضور دستگاه‌های مربوطه برگزار شده است و این دستگاه‌ها اطلاعات خود را به مجلس ارائه کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: با جمع آوری اطلاعات مشخص شد عده‌ای با غرض و شیطنت و با استفاده از بمب‌های بد بو که در بازار وجود دارد دست به این کار زدند. از سوی دیگر برخی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس دست به چنین اقداماتی زدند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:، اما در جمع بندی کمیسیون مشخص شد که افرادی نیز پشت صحنه بخشی از مسمومیت دانش آموزان بودند که پس از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت پس از برگزاری چندین جلسه و جمع آوری گزارش‌های شفاهی و مکتوب دستگاه‌های ذی ربط، جمع بندی نهایی در کمیته حقیقت یاب صورت گرفت و گزارش نهایی به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی