تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پاسخ فدراسیون به اظهارات مایلی‌کهن علیه قلعه‌نویی

پس از اظهارات جدید محمد مایلی‌کهن، سرمربی پیشین تیم ملی، فدراسیون فوتبال در پاسخ به این صحبت‌ها به حمایت از قلعه‌نویی سرمربی پرداخت پرداخت و علیه مایلی‌کهن موضع‌گیری کرد.

کد خبر: ۱۵۰۹۱۶
۱۴:۰۴ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

پاسخ فدراسیون به ادعاهای مایلی‌کهن علیه قلعه‌نویی

دیدارنیوز: فدراسیون فوتبال بدون اینکه نامی از محمد مایلی‌کهن ببرد، ادعا‌های وی درباره قلعه‌نویی را تکذیب کرد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «در پی ادعا‌های کذب مطرح شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از سوی یک فرد، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ابراز تأسف از طرح ادعا‌های عاری از واقعیت مطرح شده و حمایت از کادر فنی اعلام کرد: سرمربی محترم تیم ملی و همکاران فارغ از ادعا‌های کذب مطرح شده در این برنامه تلویزیونی و بدون توجه به تلاش برای حاشیه‌سازی یک فرد با کارنامه مشخص برای اهالی فوتبال و با ادبیات زننده بر روی مأموریت ملی که برای خود ترسیم کرده‌اند، متمرکز شده‌اند و این مسیر همچنان تداوم خواهد داشت.

فدراسیون فوتبال با تکذیب صریح موارد مطروحه از جمله؛ دخالت کادر فنی تیم ملی در مسائل باشگاهی اعلام می‌کند این ادعا‌های کذب از سوی بخش حقوقی و اخلاق پیگیری قانونی خواهد شد».

محمد مایلی‌کهن شب گذشته ادعا‌هایی را علیه امیر قلعه‌نویی مطرح کرد و گفت که سرمربی تیم ملی در مسائل باشگاهی دخالت می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی