تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«نوتیس» بیرانوند به پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیسی‌ها روز گذشته با ارسال نوتیس (اخطار فسخ قرارداد) رسمی به باشگاه خواستار دریافت تمام مطالبات خود از پرسپولیس شد.

کد خبر: ۱۵۰۹۱۲
۱۲:۵۵ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

«نوتیس» بیرانوند به پرسپولیس!

دیدارنیوز: دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس پس از درخشش در این تیم با چهار پیشنهاد خارجی مواجه شده است.

علیرضا بیرانوند پس از درخشش با پرسپولیس در فصل جاری و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، بار دیگر با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است. این دروازه‌بان ملی‌پوش که یک بار تجربه تلخی از حضور در اروپا داشته است، ظاهراً با دو پیشنهاد اروپایی از باشگاه‌های پرتغالی و بلژیکی مواجه شده است.

بیرانوند همچنین به‌صورت همزمان از دو تیم عربستانی پیشنهاد جدی دریافت کرده است و مذاکراتی نیز در این زمینه صورت گرفته، اما فعلاً چیزی قطعی نشده است. گفته می‌شود بیرانوند در مرحله اول منتظر مشخص شدن تکلیف حضور بازیکنان ایرانی در عربستان است و پس از آن باید دید سرنوشت مذاکرات این دروازه‌بان ملی‌پوش با باشگاه‌های خواهان او به کجا خواهد رسید.

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیسی‌ها همچنین روز گذشته با ارسال نوتیس (اخطار فسخ قرارداد) رسمی به باشگاه خواستار دریافت تمام مطالبات خود از پرسپولیس شد. طبق قانون در صورت عدم پرداخت مطالبات در بازه زمانی ۱۵ روزه، دروازه‌بان سرخپوشان می‌تواند قرارداد خود را به‌صورت یکطرفه فسخ و راهی تیم دیگری شود.

شنیده می‌شود بیرانوند با احتساب آپشن‌های قرارداد خود حدود ۴۰ درصد از مبلغ قراردادش را از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و باید دید در وضعیتی که سرخپوشان شرایط مالی خوبی ندارند، آیا مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ درخواستی بیرانوند را تا زمان مقرر پرداخت کنند یا این بازیکن اقدام به فسخ قراردادش آنهم به‌صورت یکطرفه خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی