تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
حجت کریمی مطرح کرد

دوست داریم مربی ایرانی به استقلال بیاید؛ از قرارداد ساپینتو تعجب کردیم!

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه تغییرات هیات مدیره تاثیری در انتخاب سرمربی ندارد، گفت: بیشتر دوست داریم مربی ایرانی به استقلال بیاید. ما تمایل به همکاری با ساپینتو را داشتیم، روز آخر هم قرارداد را برای او ارسال کردیم که همان روز از باشگاه و هواداران خداحافظی کرد. ما پیشنهاد ۷۵۰ هزار دلاری برای او فرستادیم و برای ما باعث تعجب است که با ۲۰۰ هزار دلار به قبرس رفته است.

کد خبر: ۱۵۰۹۰۹
۱۲:۲۶ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

دوست داریم مربی ایرانی به استقلال بیاید

دیدارنیوز: سرپرست باشگاه استقلال تأکید کرد، تغییرات اعضای هیئت مدیره باشگاه هیچ تأثیری در انتخاب سرمربی آینده آبی‌پوشان نخواهد داشت.

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه برگزاری مجمع عمومی این باشگاه اظهار داشت: مجمع امروز برگزار شد و دو تن از اعضای هیئت مدیره از ما خداحافظی کردند و جا دارد از زحمات‌شان تشکر کنم و دو نفر اعضای جدید به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که روز گذشته از این تغییرات خبردار بود که اعضای کمیته فنی هم معرفی شدند، گفت: ما تا ثانیه آخر که بودیم خدمت می‌کردیم و فرقی نمی‌کرد. هیچ خبری هم درباره جدایی اعضای هیئت مدیره نداشتیم و کارمان را انجام می‌دادیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که «این تغییرات تأثیری هم در انتخاب سرمربی خواهد داشت؟»، تصریح کرد: نه، هیچ تأثیری ندارد و مذاکرات ادامه دارد. اگر قرار باشد ما هم نباشیم هر فرد دیگری باشد، این روال طی می‌شود.

کریمی راجع به اینکه یک مربی اسپانیایی خیلی به استقلال نزدیک شده است، یادآور شد: ما تمام گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم، هم مربیانی که هستند و هم خارجی‌هایی که اعلام کردیم. هر مربی خارجی که قرار است مذاکره کنیم باید به ایران بیاید تا باشگاه و شرایط را ببیند، اینکه ما یک ماه در کشور‌های حاشیه خلیج فارس برویم و مذاکره کنیم اشتباه است، تا مربی خارجی باشگاه بزرگ استقلال را نبیند و بعد از آن اگر توافقی ایجاد شد قرارداد می‌بندیم.

وی در پاسخ به این سوال که با مربی خارجی قرارداد ریالی یا دلاری بسته می‌شود؟ خاطرنشان کرد: این موضوع را باید بعدا بررسی کنیم. فعلا باید چند مربی را مدنظر داریم باید بیایند و شرایط و امکانات ما را ببینند تا بعد از آن تصمیم‌گیری کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اسامی مربیان ایران مانند آلکس نوری، ساکت الهامی، جواد نکونام و محمد ربیعی مطرح شده‌اند، گفت: تمام این اسامی درست است و در حال بررسی هستیم. هیچ مربی دور و نزدیک نشده است و در حال بررسی هستیم. ما بیشتر دوست داریم مربی ایرانی را به خدمت بگیریم، ما می‌خواهیم زمان را از دست ندهیم و در عین حال با مربی خارجی هم در حال مذاکره هستیم.

کریمی در پاسخ به این سؤال که «دستورالعمل جدید کار را سخت کرده است؟»، تصریح کرد: چرا کار را سخت کرده است و باید یک راهکاری برای آن پیدا کنیم. باید ریالی قرارداد ببندیم و بعد خودشان بروند ارز بخرند. ما بدون واسطه کار می‌کنیم، الان دو سه مربی ایتالیایی هم که بودند واسطه‌های‌شان نگذاشتند به ایران بیایند.

وی در واکنش به این موضوع که باشگاه استقلال خیلی تمایل به همکاری با ساپینتو نداشته است، گفت: ما تمایل به همکاری با ساپینتو را داشتیم، روز آخر هم قرارداد را برای او ارسال کردیم که همان روز از باشگاه و هواداران خداحافظی کرد. ما پیشنهاد ۷۵۰ هزار دلاری برای او فرستادیم و برای ما باعث تعجب است که با ۲۰۰ هزار دلار به قبرس رفته است. من نمی‌توانم این مسائل را منتشر کنیم، مثل پرونده پادوانی که گفتند پرداخت نشده است و مجبور شدیم فیش پرداختی را منتشر کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط محبی و قایدی و پیشنهاد باشگاه‌های اماراتی به این دو بازیکن، خاطر نشان کرد: محبی قرارداد دارد، ولی قایدی باید به تیمش برگردد و تیمش تصمیم بگیرد و دست ما نیست. فکر نمی‌کنم که کسی پیشنهادی داده باشد. قایدی یک ساله قرضی به استقلال آمده بود و باید برگردد و ما باز برویم مذاکره کنیم و اگر موفق شویم به استقلال برمی‌گردد، وگرنه دست ما نیست. ما با محبی قرارداد داریم. اگر مبلغ ۶۰۰ هزار دلاری پرداخت کنیم محبی متعلق به باشگاه استقلال می‌شود و تا الان این مبلغ را پرداخت نکردیم.

کریمی در مورد ثبت قرارداد جدید با ابوالفضل جلالی گفت: جلالی با استقلال قرارداد دارد و فسخ قراردادش غیرقانونی بوده است. مطمئن باشید بازیکنانی که بودند، خواهند بود و قراردادشان به همان صورتی که بسته شده است نمی‌توانند یک طرفه فسخ کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که از سوی هواداران استقلال فشار روی مدیران این باشگاه نیست، تأکید کرد: فشار خیلی زیاد است، من کار‌هایی که در این دو ماه انجام دادم مشخص است. یکسری کار‌های زیرساختی انجام دادیم و کار‌هایی که از مدیران قبل باقی مانده بودند و از ۵ سال پیش اتفاقاتی که افتاده بود را ما جوابگو بودیم. در هر صورت باید با صبر جلو برویم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که «تیم استقلال قطعاً از آسیا حذف شده است؟»، گفت: این موضوع را هم پیگیر هستیم و قول می‌دهیم که پیگیری کنیم. ما ول کُن نیستیم! ما این موضوع را هم یک سال وقت داشتیم، ولی مشکل پیش آمد، ما آخرین نامه اعتراض‌مان را هم سه چهار روز پیش به رئیس فدراسیون دادیم و توکل‌مان به خداست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی