تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ورزشکار لهستانی «حامی اوکراین» در پاریس به هیچ‌کس رحم نمی‌کند

«اشویانتک»؛ ملکه رولان‌ گاروس!

ایگا اشویانتک، تنیس‌باز قدرتمند لهستانی که روی سطح خاک رس مهارت بالایی دارد، در جدالی سنگین و دیدنی کارولینا موکووا از جمهوری چک و شگفتی‌ساز امسال بخش زنان را شکست داد تا سومین قهرمانی خود را در پاریس جشن بگیرد.

کد خبر: ۱۵۰۸۷۴
۲۰:۱۴ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

«اشویانتک»؛ ملکه رولان‌ گاروس!

دیدارنیوز: ایگا اشویانتک در جدالی تماشایی و پرافت‌وخیز با حساب ۲-۱ کارولینا موکووا را شکست داد و برای سومین بار قهرمان اوپن فرانسه شد.

به نقل از تنیس‌فا، در دیدار پایانی این رقابت‌ها اشویانتک شروعی طوفانی داشت و ست اول را ۶-۳ برد. ستاره ۲۲ ساله لهستانی در ست دوم هم ۳-۰ پیش افتاد، اما در ادامه با بازگشت فوق‌العاده حریفش مواجه شد و ۵-۷ شکست خورد تا سرنوشت قهرمان این دوره در ست سوم مشخص گردد. اشویانتک در ست سوم دو بار از حریف سرسختش عقب افتاد، اما با مقاومتی دیدنی به بازی برگشت و سرانجام با برتری ۶-۴ عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

«اشویانتک»؛ ملکه رولان‌ گاروس!

موکووا که پس از فینال اشک ریخت، در پاریس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت؛ او با دراپ‌شاپ و ضربات اسلایس خود سابالنکا قهرمان اوپن استرالیا را در نیمه نهایی شکست داد

این نبرد سخت‌ترین فینال ایگا در یک گرند اسلم بود و او توانست بعد از ۲ ساعت و ۴۷ دقیقه برنده از زمین خارج شود.

این پیروزی چهارمین عنوان گرند اسلم را برای اشویانتک به ارمغان آورد و او به چهاردهمین عنوان قهرمانی دوران حرفه‌ای خود رسید.

«اشویانتک»؛ ملکه رولان‌ گاروس!

اشویانتک، تنیس‌باز قدرتمند لهستانی پس از تجاوز روسیه به خاک اوکراین با نمادی کوچک از پرچم اوکراین در میادین حاضر می‌شود

ستاره ۲۲ ساله لهستانی با فتح پاریس به نخستین بازیکن از سال ۲۰۰۷ به این سو تبدیل شد که دو عنوان پیاپی در رولان گاروس کسب می‌کند. آخرین بار ژوستین هنین سه قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ به دست آورده بود.

به گزارش دیدارنیوز، فردا یکشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ به بعد فینال بخش مردان بین نواک جوکوویچ صربستانی و کسپر رود از نروژ برگزار خواهد شد؛ نوله برای تاریخ‌سازی و رود برای اولین عنوان بزرگ خود تلاش خواهد کرد.

مطلب مرتبط:

آلکاراس پس از اتفاق غیرمنتظره برابر جوکوویچ؛ از خودم ناامید شدم

شاهکار یک برزیلی در رولان گاروس؛ روسِ پرحاشیه خیلی زود به خانه برگشت!

جنجال سیاسی «جوکوویچ» در پاریس؛ کوزوو قلب صربستان است!

دنیای تنیس در شوک وداع «پادشاه» با پاریس

سومین گرند اسلم «اشویانتک» با فتح اوپن آمریکا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی