تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قیمت جدید شکر اعلام شد

در حالی که قیمت یک بسته شکر ۹۰۰ گرمی در روز‌های اخیر در فروشگاه‌های آنلاین از مرز ۴۵ هزار تومان(!) عبور کرده، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد.

کد خبر: ۱۵۰۸۶۲
۱۷:۳۶ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

قیمت جدید شکر اعلام شد

دیدارنیوز: سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵هزار و ۵۰۰ تومان است.

احمد خانی نوذری، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ قیمت مصوب شکر برای مصرف‌کننده مطابق با برآورد کارشناسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را از قرار هر کیلوگرم ۲۸۰۰۰۰ ریال اعلام کرد.

بنابر این گزارش، ماه قبل قیمت شکر درب کارخانه توسط انجمن شکر اعلام شد اما، نرخ خرده‌فروشی آن اعلام نشد؛ این امر باعث کاهش عرضه و کمبود این محصول در بازار شده بود.

گفتنی است، قیمت شکر درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی