تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اجرای ارکستر ملی ایران تمدید شد

کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری آرش امینی تمدید شد و قرار است در روز‌های پنج‌شنبه یکم تیر و جمعه دوم تیرماه در تالار وحدت برگزار شود.

کد خبر: ۱۵۰۸۶۱
۱۷:۳۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

اجرای ارکستر ملی ایران تمدید شد

دیدارنیوز: اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری آرش امینی تمدید شد. این کنسرت پیش از این در نخستین شب تابستان اجرا شده بود.

به نقل از رسانه بنیاد رودکی، برگزاری این کنسرت که پیش از این در نخستین شب تابستان بود، برای دومین شب در تاریخ دوم تیر تمدید شده است.

بر همین اساس کنسرت ارکستر ملی ایران در روز‌های پنج‌شنبه یکم تیر و جمعه دوم تیر ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی ایران در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این کنسرت ضمن اجرای آثاری از آهنگسازان ایرانی همچون مرتضی حنانه، جواد معروفی، حسن کسایی و بهزاد عبدی، نخستین اجرای «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» آخرین ساخته استادفرهاد فخرالدینی به روی صحنه خواهد رفت.

اجرای سوییت‌هایی برای تکنواز قانون، تکنواز قیچک، نی و ارکستر از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در این کنسرت مازیار ظهیرالدینی کنسرت مایستر، امین غفاری تکنواز ویولن، شیما شاه‌محمدی تکنواز قیچک، مژگان محمد حسینی تکنواز قانون و پوریا شیوافرد به عنوان تکنواز نی ارکستر ملی ایران را همراهی خواهند کرد.

ارکستر ملی ایران یکم و دوم تیرماه با رهبری آرش امینی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران‌کنسرت به نشانی www. iranconcert. com مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی