تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
اهواز با دمای ۴۶ و ۴۷ درجه گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۸ و ۱۱ درجه خنک‌ترین مراکز استان

هواشناسی ایران؛ تداوم بارندگی‌ها و خیزش گرد و خاک

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارندگی‌ها در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۸۱۶
۰۹:۳۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ تداوم بارندگی‌ها و خیزش گرد و خاک

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و رگبار و رعد وبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط اصفهان، شمال فارس، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، غرب یزد و ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین با گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در البرز و تهران و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات و دامنه‌های شمالی البرز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در این روز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکشنبه (۲۱ خرداد) بارش در مناطق ذکر شده به‌ویژه دامنه‌های البرز تشدید خواهد شد. دوشنبه (۲۲ خرداد) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و بعضی نقاط استان‌های البرز، تهران و سمنان، ارتفاعات شمال فارس و هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ خرداد) در در برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، دامنه‌های شمالی البرز در گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد. از روز دوشنبه تا اواخر هفته دریای عمان مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ خرداد) قسمتی ابری و گاهی وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۲ خرداد) قسمتی ابری و در بعد از ظهر نیمه‌ابری، در بعد از ظهر بارش پراکنده و از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ خرداد) اهواز با دمای ۴۶ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۸ و ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی