تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

کاهش نسبی دما، افزایش ابر و بارش باران در بیشتر استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش ابر، بارش باران، رعدوبرق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ در ۱۸ استان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۷۸۵
۰۹:۵۹ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

کاهش نسبی دما، افزایش ابر و بارش باران در بیشتر استان‌ها

 

دیدارنیوز: به گزارش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، امین‌حسین نقشینه افزود: در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و در ساعات بعد ازظهر بخش‌هایی از اصفهان، یزد شمال کرمان، شمال فارس و جنوب شرق سیستان وبلوچستان افرایش ابر، بارش باران، رعدوبرق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید موقت و گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: این شرایط فردا در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، سواحل شرقی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های البرز شرقی رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: برای برخی نقاط از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز غربی هم رگبار‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه افزود: همچنین در روز شنبه در نوار شمالی کشور و استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان و در روز یکشنبه شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر‌های همرفتی رگبار رعدوبرق پراکنده و وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با کرد و خاک رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه ۲۲ خرداد هم روی ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد، تصریح کرد: از امروز (پنجشنبه) تا فردا در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: امروز نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما را شاهد خواهیم بود و در ۲ روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.

نقشینه همچنین گفت: از شنبه تا دوشنبه نیز دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج می‌شود و امروز دریای خزر هم مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

وی هوای امروز تهران در ساعات بعدازظهر را افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: بیشینه دمای تهران امروز ۳۰ و فردا ۲۹ درجه خواهد شد و کمینه دما در مهرآباد به ۲۱ درجه می‌رسد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی