تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کردستانی‌ها فردا منتظر باران و تگرگ باشند

مدیرکل هواشناسی کردستان اعلام کرد: تا اواخر فردا شاهد رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در سطح استان خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۰۷۷۶
۱۹:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

کردستانی‌ها فردا منتظر باران و تگرگ باشند

دیدارنیوز: رحیم صدیقی به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی استان کردستان پرداخت و اظهار داشت: از ظهر امروز تا اواخر وقت فردا شاهد عبور موجی از نیمه غربی کشور خواهیم بود که موجب افزایش پوشش ابر، وزش باد گاهی شدید، در برخی نقاط رگبار باران و رعد و برق و احتمالاً بارش تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در کردستان خبر داد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان بارش‌ها برای فردا در مناطق شمالی و شرقی استان قابل توجه‌تر بوده و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مناطق در انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه هوای استان در روز جمعه نسبتاً پایدار بوده و پدیده غالب افزایش موضعی ابرو وزش باد در بعدازظهر‌ها پیش‌بینی می‌شود، خاطر نشان کرد: در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز امکان بارش در سطح استان فراهم خواهد شد.

وی از کاهش ۲ تا ۶ درجه‌ای دما در طول روز فردا در سطح استان خبر داد و اذعان کرد: دمای هوا از روز جمعه مجدد ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد یافت.

صدیقی میانگین حداقل و حداکثر دمای هوای استان در طول ۲۴ ساعت گذشته را ۱۱.۱ و ۲۸.۵ درجه ذکر کرد و گفت: در همین بازه زمانی بابارشانی با دمای ۵.۶ درجه سانتی‌گراد سردترین و سلین اورامان با دمای ۳۷.۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط کردستان بودند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی