تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
انسیه خزعلی خبر داد

ساعت کار مادران با فرزند کمتر از ۷ سال شناور می‌شود

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از تاکید ابراهیم رئیسی برای تسریع در ابلاغ شناورسازی ساعت شروع به کار مادران دارای فرزند کمتر از ۷ سال خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۷۴۸
۱۲:۳۴ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

خزعلی: شناورسازی شروع به کار مادران دارای فرزند کمتر از ۷ سال به‌زودی ابلاغ می‌شود

دیدارنیوز: انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در حیات دولت با اشاره به تقاضای خود برای اعمال شرایط متناسب و ویژه برای بانوان دارای فرزند خردسال در ایام اجرای طرح تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما، گفت: رئیس جمهور با جدیت به این مساله توجه و تاکید داشت که باید پیگیری شود و گفت که مساله بانوان به خصوص بانوانی که فرزند خردسال دارند باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شود. بر همین اساس قرار شد مساله شناور بودن شروع کار بانوان بخشنامه شود و ان‌شاءالله مادرانی که کودک زیر ۷ سال دارند بتوانند از این مزیت برخوردار باشند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله این مساله به فوریت و خیلی زود طی روز‌های آینده تعیین تکلیف و به صورت بخشنامه ابلاغ شود.

خزعلی در رابطه با ضمانت اجرای این بخشنامه اظهار داشت: ببینید عرض کردم که رئیس جمهور خیلی روی این مساله تاکید داشت که این موضوع باید سریع‌تر پیگیری شود و بانوانی که فرزند خردسال دارند این شرایط برایشان فراهم شود، چندبار به این موضوع تاکید کردند و لطیفی هم اعلام کرد که این موضوع را طی بخشنامه‌ای ابلاغ می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی