تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
استقلال باید به فکر سرمربی دیگری باشد؟

مقصد جدید «ساپینتو»؛ کمی دور از ایران!

استقلالی‌ها هنوز تکلیف نیمکت مربیگری خود را برای فصل آینده مشخص نکرده‌اند و معلوم نیست ساپینتو که به دلیل اتفاقات جنجالی دربی ۴ ماه محروم شده، جایی در استقلال خواهد داشت یا خیر، اما یک رسانه قبرسی مدعی شده که این مربی پرتغالی از آپوئل پیشنهاد دارد.

کد خبر: ۱۵۰۷۲۵
۰۸:۴۷ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

مقصد جدید «ساپینتو»؛ کمی دور از ایران!

دیدارنیوز: سرمربی فصل گذشته استقلال گزینه هدایت تیمی از کشور قبرس است.

سایت «kerkida» قبرس گزارش داد که پروژه انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال آپوئل در ساعات آینده با معرفی ریکاردو ساپینتو به پایان می‌رسد.

این سایت نوشت: «باشگاه آپوئل قرار است از زوجی پرتغالی استفاده کند و ریکاردو ساپینتو به همراه نونو مورایس را به تیم خود بیاورد. ساپینتوی ۵۰ ساله امسال در استقلال ایران کار کرد و تیمش را به جایگاه سوم لیگ برتر و فینال جام حذفی رساند. وی پیش‌تر در تیم‌های آترومیتوس و OFI یونان فعالیت کرده است.

همچنین نونو مورایس که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی در آکادمی باشگاه آپوئل به دست آورده، در کنار ساپینتو مشغول فعالیت خواهد شد.»

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی