تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
مدیرعامل آبی‌ها ناخواسته بودجه نجومی باشگاه را لو داد!

بودجه فصل گذشته استقلال چند میلیارد بود؟

تیم استقلال با وجود عملکرد خوب در میدان، نتوانست فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ و حذفی برسد و هر دو جام را به رقیب سنتی خود واگذار کرد. در این میان، سرپرست این باشگاه شاید ناخواسته بودجه نجومی فصل گذشته را افشا کرده؛ بودجه‌ای که رقم آن ۴۲۰ میلیارد تومان بوده است!

کد خبر: ۱۵۰۶۸۸
۱۲:۴۵ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

بودجه فصل گذشته استقلال چند میلیارد بود؟

دیدارنیوز: حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر ناخواسته بودجه این باشگاه را لو داد.

شاید اگر در مصاحبه‌های مختلف بار‌ها از مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بودجه این باشگاه را سوال کنید آن‌ها هرگز شفاف پاسخ این سوال را ندهند، اما سرپرست باشگاه استقلال ناخواسته بودجه باشگاهش را لو داد.

حجت کریمی که در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود هنگامی که میثاقی خطاب به وی گفت با سقف بودجه ۳۰۰ میلیاردی چه کاری می‌خواهید انجام بدهید پاسخ داد: خودمان هم نمی‌دانیم، ۴۲۰ میلیارد تومان امسال کجا و ۳۰۰ میلیارد سال بعد کجا!

در واقع کریمی فاش کرد که باشگاه استقلال فصل گذشته رقمی معادل ۴۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده! این در حالی است که مهدی تاج چند روز قبل در لفافه اعلام کرد باشگاهی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده، ولی بودجه ملوان فقط ۵۷ میلیارد تومان بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی