تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ممنوع‌‌الخروجی فاطمه معتمدآریا؛ «بچه» به وین نرسید

ممنوع الخروجی فاطمه معتمد آریا بازیگر سرشناس کشورمان و گروه نمایش «بچه» از ایران باعث لغو اجرای آن در جشنواره‌ای در وین شد.

کد خبر: ۱۵۰۶۸۷
۱۲:۳۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

ممنوع‌ الخروجی فاطمه معتمدآریا

دیدارنیوز: نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان و نویسندگی نغمه ثمینی قرار بود درجشنواره «وینرفست فوخن» طی چهار شب چهار اجرا داشته باشد، اما این فستیوال از لغو اجرای این نمایش خبر داد و گفته از آنجایی که فاطمه معتمدآریا، بازیگر اصلی این نمایش اجازه خروج از ایران ندارد، اجرای نمایش لغو می‌شود.

البته مهران نائل یکی از بازیگران این نمایش هم دیروز در حساب شخصی خود در اینستاگرام نوشت که قرار بود از دیشب به مدت ۴ شب نمایش «بچه» در فستیوال «وینرفست فوخن» وین به اجرا در بیاید، ولی چند شب پیش در فرودگاه تهران مانع خروج آن‌ها شدند.

حالا که اجرای این نمایش لغو شده به گفته مهران نائل قرار است فیلمی از اجرا‌های گذشته این نمایش در جشنواره به نمایش گذاشته شود.

ممنوع‌‌الخروجی فاطمه معتمدآریا؛ «بچه» به وین نرسید

مطلب مرتبط:

موج تشکیل پرونده برای بی‌حجاب‌ها؛ این‌بار «افسانه بایگان» و «فاطمه معتمد آریا»!

واکنش افسانه بایگان به اتهام «ریاکاری»؛ اعتقادهای قلبی ما با عوام‌فریبی لگدمال شد

اظهارات معتمدآریا درباره اهانت‌های بی‌سابقه؛ از هر سو مورد تهمت هستیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی