تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
امروز احساس می‌کنیم که قدرت بازدارندگی به‌وجود آمده

رئیسی: صنایع دفاعی و موشکی ما وارداتی نیست

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح اعلام کرد که صنایع دفاعی، موشکی و نظامی کشور بومی شده و وارداتی نیست.

کد خبر: ۱۵۰۶۸۶
۱۲:۲۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

رئیسی: صنایع دفاعی و موشکی ما وارداتی نیست

دیدارنیوز: رئیس جمهور در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: در کشور ما این دانش، علم و صنایع دفاعی، موشکی و نظامی بومی شده و وارداتی نیست که بتوان با تهدید و دنبال‌کردنِ دشمنان آن را به حاشیه راند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح در نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی عنوان کرد: در کشور ما این دانش، علم و صنایع دفاعی، موشکی و نظامی بومی شده و وارداتی نیست که بتوان با تهدید و دنبال‌کردنِ دشمنان آن را به حاشیه راند.

وی افزود: این در حالیست که رهبر معظم انقلاب درباره شرایط ما در دوران جنگ تحمیلی فرمودند که در وضعیتی بودیم که تهران، دزفول و شهر‌های ایران را با موشک می‌زدند و ما قدرت دفاعی نداشتیم.

رئیسی ادامه داد: مسئولان مربوطه و فرماندهان آن زمان به فکر افتاده و به این اندیشه بلند رسیدند که باید توانمند شویم و راهش این است که خودمان به سمت استقلال در صنایع دفاعی و نظامی حرکت کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز احساس می‌کنیم که قدرت بازدارندگی به‌وجود آمده و این قدرت برای کشور‌های منطقه نقطه امنیت و صلح پایدار است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی