تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

خبر بد برای آبی‌ها؛ «قایدی» رفتنی شد؟

استقلال پس از پایان فصلی ناموفق و بدون جام فعلا تکلیف سرمربی خود را نمی‌داند و حالا خبرهایی درباره احتمال بازگشت مهدی قایدی به امارات هم منتشر شده است.

کد خبر: ۱۵۰۶۲۳
۱۱:۱۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

خبر بد برای آبی‌ها؛ «قایدی» رفتنی شد؟

دیدارنیوز: باشگاه شباب الاهلی امارات تکلیف مهدی قایدی بازیکن ایرانی این تیم را مشخص کرد.

مهدی قایدی مهاجم شباب الاهلی امارات این فصل با قراردادی قرضی به تیم استقلال پیوست تا آبی پوشان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی همراهی کند. این فصل البته برای استقلال پایان خوبی نداشت و آبی پوشان تهران نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی هم قهرمانی را به پرسپولیس، رقیب دیرینه خود واگذار کردند.

با ناکامی بزرگ استقلال، شرایط این تیم برای فصل بعد در ابهام قرار گرفته است. گفته می‌شود بعد از مجمع باشگاه استقلال که فردا برگزار می‌شود، تکلیف بودجه این تیم برای فصل بعد، مدیریت باشگاه و به دنبال آن کادر فنی و بازیکنان مشخص خواهد شد.

با وجود این، اما به نظر می‌رسد جدایی قایدی از استقلال از همین حالا قطعی باشد. این بازیکن بعد از پایان جام حذفی پیامی را در اینستاگرام خود منتشر و به نوعی با هواداران استقلال خداحافظی کرد.

در همین ارتباط روزنامه «الخلیج» امارات مقصد قایدی را اعلام کرد و نوشت: «قایدی پس از پایان قرارداد قرضی خود در استقلال به جمع شوالیه‌ها (شباب الاهلی) باز می‌گردد. او در استقلال سطح متمایزی را به نمایش گذاشت و با ۱۲ گل و ۸ پاس گل، در مجموع روی ۲۰ گل استقلال تاثیرگذار بود و در جمع برترین گلزنان لیگ کشورش قرار گرفت.»

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مدتی پیش سفری به امارات داشت تا در این سفر مذاکراتی هم برای ادامه کار قایدی در فصل آینده داشته باشد.

در صورت قطعی بودن خبر روزنامه الخلیج به نظر می‌رسد مدیران باشگاه شباب الاهلی با درخواست استقلال مخالفت کرده‌اند و قصد دارند بازیکن بوشهری را به امارات بازگردانند.

شباب الاهلی فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ ادنوک امارات دست یافت و فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی