تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

«مخبر» پس از ورود به آنکارا چه گفت؟

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور پس از ورود به آنکارا، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه را یکی از سران کشور‌های منطقه خواند که همیشه روابط خوب و مناسبی با ایران داشته و متقابلا ایران نیز روابط خوبی با وی داشته است.

کد خبر: ۱۵۰۵۴۶
۱۸:۳۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

«مخبر» پس از ورود به ترکیه چه گفت؟

دیدارنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدواریم بتوان با گسترش همکاری‌ها، روابط ایران و ترکیه را در دولت جدید این کشور نیز بیش از پیش ارتقا داد.

محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه آنکارا ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مجدد «رجب طیب اردوغان» به ریاست جمهوری این کشور، وی را یکی از سران کشور‌های منطقه خواند که همیشه روابط خوب و مناسبی با ایران داشته و متقابلا ایران نیز روابط خوبی با وی داشته است.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد که بتوان با گسترش همکاری‌ها، روابط ایران و ترکیه را در دولت جدید این کشور نیز بیش از پیش ارتقا داد.

مخبر همچنین ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان به ریاست جمهوری این کشور، وی را یکی از سران کشور‌های منطقه خواند که همیشه روابط خوب و مناسبی با ایران داشته و متقابلا ایران نیز روابط خوبی با وی داشته است.

وی با اشاره به سیاست ارتقا روابط با همسایگان در دولت سیزدهم، کشور ترکیه را همسایه‌ای مهم و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران خواند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد بتوان با گسترش همکاری ها، روابط ایران و ترکیه را در دولت جدید این کشور نیز بیش از پیش ارتقا داد.

گفتنی است معاون اول رئیس جمهور در سفری کوتاه و چند ساعته برای شرکت در مراسم تحلیف و آغاز به کار دولت جدید این کشور به ترکیه سفر کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی