تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

۳۵ روستا در شهرستان گرمی درگیر سیل شدند/ لزوم تسریع مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ۳۵ روستا در شهرستان گرمی درگیر سیلاب شدند که تاکنون ارزیابی خسارت ۲۱ روستا برآورد شده است.

کد خبر: ۱۵۰۵۴۱
۱۷:۴۴ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

۳۵ روستا در شهرستان گرمی درگیر سیل شدند/ لزوم تسریع مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی

 

دیدارنیوز: حامد کیخسروی ۱۳ خرداد با حضور در شهرستان گرمی از نزدیک وضعیت خانه‌های روستایی آسیب‌دیده را بررسی و پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم روستا شد و اظهار کرد: برای واحد‌هایی مسکونی که نیاز به تعمیر دارند با ارسال صورت جلسات مدیریت بحران و ارزیابی‌های خسارات که توسط کارشناسان بنیاد مسکن انجام یافته، تسهیلات تعمیری مسکن پیگیری می‌شود.

وی افزود: واحد‌های تخریب شده از مقاومت لازم برخودار نبوده‌اند که در این راستا احداث سازه‌های مقاوم مسکونی از ضرورت‌های استان به شمار می‌رود و امید می‌رود با تخصیص اعتبار مناسب بتوان مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی را سرعت بیشتری دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از اعزام ۱۰ تیم ارزیابی ۲ نفره از استان و شهرستان‌های دیگر به شهرستان گرمی در پی اعلام شرایط بحرانی گفت: تاکنون برای خدمات رسانی یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و دو دستگاه کامیون از ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن استان به یاری روستا‌های سیل زده شهرستان گرمی آمده‌اند.

کیخسروی تعداد روستای درگیر سیلاب در شهرستان گرمی را ۳۵ روستا عنوان کرد و گفت: تیم‌های ارزیابی خسارات منازل مسکونی ۲۱ روستا را تابحال انجام داده اند و ۱۴ روستا باقی مانده که ظرف ۲۴ ساعت آتی با تلاش مدیر و همکاران بنیاد شهرستان گرمی به اتمام خواهید رسید.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم جهت تامین اعتبار برای دیوار کشی ساحلی و تکمیل طرح هادی روستا‌های در معرض خطر بالای سیلاب از محل اعتبارات حوادث انجام می‌گردد.

گفتنی است؛ در این بازدید استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت، نماینده ستاد بحران کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار، مدیرکل بحران استان و جمعی دیگر از مدیران کل استان و مسئولین نیز حضور داشتند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی