تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
دبیرکل مجمع ایثارگران در یازدهمین برنامه رکن سه (قسمت اول)

جواد امام: تفکر مصباح، انتقام خود را از امام و جمهوریت گرفت

جواد امام دبیرکل حزب مجمع ایثارگران مهمان دیدارنیوز و یازدهمین برنامه رکن سه بود. این فعال اصلاح‌طلب در قسمت اول این گفت‌وگو به جایگاه احزاب و جمهوریت در نظام و نقشی که اقتدارگرایان در قهر مردم از صندوق رای داشتند، پرداختند.

کد خبر: ۱۵۰۵۳۰
۰۰:۰۹ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

تفکر مصباح انتقام خود را از امام و جمهوریت گرفت

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: در یازدهمین برنامه رکن سه که در پایگاه خبری تحلیلی دیدارنیوز، به بررسی و آسیب‌شناسی حوزه احزاب در ایران می‌پردازد، میزبان جواد امام دبیر کل حزب اصلاح‌طلب مجمع ایثارگران بودیم. آقای امام همچنین مدیر عامل بنیاد باران، سازمانی مردم نهاد نزدیک به سید محمد خاتمی است و یکی از اعضای موثر در جبهه اصلاحات است. وی از اعضای قدیمی سازمان مجاهدین انقلاب و فعال در ستاد‌های مصطفی معین در سال ۸۴ و میر حسین موسوی در سال ۸۸ بود. برنامه یازدهم رکن سه در دو قسمت منتشر می‌شود.

قسمت اول را اینجا ببینید

 

آنچه می‌خوانید متن قسمت اول گفت‌وگوی جواد امام در یازدهمین برنامه رکن سه است:

من فکر می‌کنم در دهه اول انقلاب جایگاه احزاب به صورت نسبی بهتر بود و پایه گذاری‌های خوبی انجام شد. به طور کلی جریان‌های سیاسی قبل از انقلاب پایه‌گذاران احزاب امروزی ایران هستند. چه از فعالین دانشجویی و انجمن‌های اسلامی در قبل از انقلاب و چه مبارزین و گروه‌های مختلفی که آمدند و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و چه روحانیونی که در جامعه روحانیت و بعد مجمع روحانیون را شکل دادند. البته نهضت آزادی و چند حزب دیگر قبل از انقلاب هم حزب بودند.

بعد از جنگ و رحلت حضرت امام (ره) در دوره بعد شرایطی فراهم شد به گونه‌ای که احزاب می‌توانستند جایگاه اصلی خود را پیدا کنند، اما خیلی به این مهم جایگاه و فرصتی داده نشد. بهترین دوره‌ای که می‌توان گفت احزاب داشتند، جایگاهی پیدا می‌کردند و محل رجوع مردم می‌شدند و می‌توانستند مطالبات مردم را دنبال کنند، در دولت اصلاحات بود. شعار سید محمد خاتمی توسعه سیاسی بود، در آن دوره احزاب از جایگاه نسبی به لحاظ اعتبار جامعه برخوردار بودند، ولی موانع کماکان پیش رویشان بود.

شما به رکن سه اشاره کردید که به احزاب برمی‌گردد، البته باید به رکن چهارم دموکراسی هم اشاره که به مطبوعات آزاد برمی‌گردد هم باید اشاره کرد. مطبوعات می‌توانستند نقش جدی‌تری داشته باشند. در آن دوره هم ما شاهد بحث تعطیلی فله‌ای مطبوعات و موانعی که ایجاد شد بودیم. از دولت آقای خاتمی می‌تواند به عنوان مقبول‌ترین و موثر‌ترین دولت‌های پس از انقلاب نام برد. به رغم اینکه آقای خاتمی شعار اقتصادی نداشت من فکر می‌کنم بهترین دوره اقتصادی هم در دولت اصلاحات بوده است.
ظهور دولت خاتمی بر خلاف انتظار جریان اقتدارگرایانی بود که پایه‌های نگاه امروزی جبهه پایداری را داشتند. آن‌ها بیکار ننشتند و هر ۹ روز یک بحران را رقم زدند؛ که اجازه ندهند دولت آقای خاتمی که از پشتوانه اکثریتی برخوردار بود، به سر منزل مقصود برسد. نتیجه آن شد که در انتخابات مجلس هفتم با رد صلاحیت نمایندگانی که در مجلس ششم بودند و توسط شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها قبلا تایید شده بود به جهت نقد‌ها و اعتراضاتی که به سیاست‌های کلان داشتند رد صلاحیت شدند.

ما باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که احزاب می‌توانند مطالبات مردم یا بخشی از مردم را دنبال کنند و در نظام ما الان بالغ بر ۱۳۰ الی ۱۴۰ حزب وجود دارد که مشخص است ما اساسا حزبی نداریم، چون اگر حزب داشتیم که ۱۳۰ یا ۱۴۰ حزب نمی‌توانستند با یکدیگر رقابت کنند. حزب باید معنای و جایگاه و آموزشی و برای اداره امور کشور در تمام حوزه‌ها برنامه داشته باشد، ولی ما امروز چنین جایگاهی را برای احزاب قائل نیستیم. آن احزابی که ریشه در قبل از انقلاب داشتند و تفکرشان هم نقض سیاست‌هایی بود که بعد از حضرت امام حاکم شد، بعد از انتخابات سال ۸۸ آن‌ها را هم عملا و بدون رعایت مراحل قانونی از عرصه سیاسی حذف کردند.

اگر شرایط گذشته مطلوب بود که انقلاب نمی‌شد. ناکارآمدی‌ها باعث شده که نسل امروز خود را با گذشته مقایسه کند. بدیهی است سیستم شاه برای مبارزین، گرفتاری‌های زیادی از جمله دستگیری، زندان و شکنجه به وجود آورد، اما با استناد به خاطرات سیاسیون و تجربیاتی که از گذشته به ما رسیده، در حق خانواده‌های محبوسین اجحاف نمی‌کردند. اما متاسفانه امروز ما شاهدیم بر خانواده‌های فعالان سیاسی بیش از خودشان هزینه وارد می‌شود.

در زمان شاه اگر ظلم و ستمی می‌شد به حکومت نسبت داده می‌شد، در حالی که امروز همه مظالم و ایرادات پای اسلام نوشته می‌شود. از طرفی امروز به جای مبارزین منتقدین زندانی و اذیت می‌شوند و منتقدین در جمهوری اسلامی همان هزینه‌ای را می‌دهند که مبارزین در دوره شاه می‌دادند و تفاوت دیگر اینکه خانواده مبارزین در دوره شاه، ار تعقیب معاف بودند در حالی که امروز خانواده‌های منتقد معتقد به نظام، هزینه می‌دهد.

امروز هزینه اصلاحات در جمهوری اسلامی برابر با هزینه براندازی است. وقتی ما منتقد را نمی‌پذیریم و شرایطی برای اعتراض به وضع موجود فراهم نمی‌کنیم، باید منتظر اتفاقات ناگواری باشیم، لذا دیری نمی‌پاید که سیلی راه بیفتد سیلی که نشانه‌های آن از اکنون قابل رویت است. چون هیچ حکومتی بدون پشتوانه مردمی نمی‌تواند بقای خود را تضمین کند.

مردم به صندوق رای بی‌اثر و به کلیت اعتراض دارند

اگر مردم از گفتمان اصلاحات، زده شده باشند، در دو انتخابات گذشته باید به اصول‌گرایان رای می‌دادند و مشارکت کاهش پیدا نمی‌کرد. اعتراض مردم نه به اصلاحات که به صندوق رای و ساز و کار استصوابی شورای نگهبان است. نمود عینی آن را در مجلس و انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری می‌بینیم، اینکه دوست ما از حزب موتلفه گفته مردم از اصلاح‌طلبان عبور کردند، تحلیل نادرستی است. خدا کند مردم فقط از اصلاح‌طلبان عبور کرده باشند، مردم از صندوق عبور کرده‌اند مردم به اصل معترض شدند و نقد به کلیت دارند و آگاه هستند و می‌دانند که کار در دستان اصلاح طلبان نیست.

حتی زمانی که اصلاح‌طلبان هم پیروز می‌شدند و در راس دولت بودند، هم کاره‌ای نبودند، حتی دولت روحانی که مورد حمایت اصلاح‌طلبان بود بعد از اینکه موضوع برجام را حل می‌کند، آن چنان موانعی برای او ایجاد کردند که دود آن در چشم مردم رفت! کشور دچار آسیب وچالش جدی شد و همان‌هایی که موانع ایجاد کردند، احساس کردند می‌توانند با حذف همه‌ی جریانات با استقرار تک صدایی، آن موانع را برطرف کنند و امتیاز را به نام خود ثبت کنند غافل از این که آن فرصت گذشت.

اگر شما امروز بخواهید آن موانع و چالش‌هایی را که خودتان ایجاد کردید برطرف کنید این قدر مطالبات افزایش پیدا کرده و فرصت‌ها از دست رفته‌اند که حتی اگر آن‌ها هم محقق شوند، مطالبات جدیدتری به وجود آمده که شما قادر به حل آن‌ها نیستید.

نکته دوم؛ شما موانعی ایجاد کردید که آن موانع، مبانی اعتقادات طرفداران شما و مبانی ایدئولوژی حامیان شما شده است. اصول گرایان و هسته مرکزی قدرت با اختیاراتی که به شورای مرکزی داده‌اند، با فضایی که در اختیار نیرو‌های مسلح برای دخالت در همه شئون قرار داده‌اند و مهندسی‌های غیر دموکراتیکی که انجام شده، اگر هم بخواهند امروز نمی‌توانند بانی گشایشی شوند و امروز اگر بخواهند از آن تصمیمات عدول کنند یا مانعی را برطرف کنند، بخشی از پایگاه اجتماعی و حامیان خود را از دست می‌دهند. اینگونه نیست که به راحتی آن موانعی را که خودتان ایجاد کردید را بتوانید برطرف کنید.

مردم پای هزینه دادن هستند، همین مردمی که در دهه اول انقلاب هزینه دادند؛ چون احساس می‌کردند در تصمیمات مشارکت و حضور دارند و تعیین کننده هستند. جنگ به آن وسعت و هزینه‌ای که بر ما تحمیل شد، مردم در آن مشارکت داشتند و اگر ما توفیقی داشتیم توفیق نیرو‌های مسلح نبود بلکه توفیق مشارکت و حضور مردم بود. سپاه و بسیج از دل مردم روییده شدند، این مردم بودند که پای کار ماندند البته نیرو‌های مسلح هم زحمت کشیدند و ارتش جانفشانی کرد، اما آن چه که که رخ داد به پشتوانه مردم بود، آن جایی احساس ضعف کردیم که مردم حضور نداشتند.

کارکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام متفاوت با دوران حضرت امام است، ماهیت مجلس تشخیص مصلحت آن جایی بوده که رای مردم حاکم شود، امروز مجمع تشخیص مصلحت تبدیل به تشخیص مصلحت حکومت شده است نه مردم! مجمع تشخیص مصلحت نظام در قانون‌گذاری از ابتدا دخالت می‌کند. اگر اختلافی بین شورای نگهبان و مجلس بود باید رسیدگی کند و اگر مجلس اصرار ورزید آن رأی مجلس است که اولویت پیدا می‌کند نه این که مجلس اصرار می‌کند و وارد مجمع تشخیص مصلحت می‌شود و می‌گوید با سیاست‌های کلی نظام تطابق ندارد، نه قانون اساسی. الان بالاتر از قانون اساسی سیاست‌های نظام است. در کجای قانون چنین چیزی را گفته‌اند؟ این مسئله خلاف قانون اساسی است.

در رسانه‌ها بحث واردات خودرو مطرح می‌شود و مجمع نظر می‌دهد. یعنی خودرو این قدر مهم شده که مجمع تشخیص مصلحت یک نظام و آقایانی که صاحب فکر و اندیشه و تجربه هستند باید در مورد ضرورت یا عدم ضرورت واردات خودرو نظر بدهند؟! مشخص است که قانونی در این جا حاکم نیست و از قانون اساسی عدول شده است. مردم این‌ها را می‌بینند و به آن واکنش نشان می‌دهند. از اول قرار بود مجمع تشخیص مصلحت نظام چنین جایگاهی داشته باشد؟

مجش ششم و رد صلاحیت نمایندگان در مجلس هفتم

نمایندگان مجلس ششم به رهبری نامه نوشتند و در انتخابت بعدی رد صلاحیت شدند. این‌ها مطالبه‌ای داشتند که تا به امروز هنوز جاری است. وقتی حرفشان شنیده نشد دست به تحصن زدند که نتیجه این شد که تمام آن نمایندگان رد صلاحیت شدند. آیا آن‌ها می‌خواستند براندازی، توهین و یا خلاف مصالح نظام عمل کنند؟ آن‌ها مصالح نظام را تشخیص دادند که آن نامه را نوشتند. به مراتب تندتر از آن ۹۹ نفری بودند که به امام نامه نوشتند.

این اسلام نیست، نظر اقتدارگرایان است

امروز از قانون اساسی عدول شده و چیزی به نام جمهوری اصلا اساسی نداریم. با نوع تصمیماتی که به صورت یکه‌سالارانه گرفته می‌شود. نسل امروز هر آن چه که می‌بیند و شاهد آن است همه را به امام نسبت می‌دهد و من فکر می‌کنم این کار عامدانه صورت گرفته است. اسلامی که ما شاهد آن هستیم اسلامی است که حاصل برداشت و تفکر همین اقتدارگرایان است! این اسلام، اسلام رحمانی "رافت و عطوفت" باید در آن حاکم باشد نیست. ما می‌گوییم رافت اسلامی چه زمانی است؟ وقتی با مردم برخورد کردیم و مجازات کردیم و زندان کردیم، اما می‌گوییم شامل رافت شد و آزاد می‌شوند.

اصل این است که مردم برای تعیین سرنوشت خودشان باید استقلال داشته باشد و بر آن حاکم باشند و این حق خدادادی است، اسلام این حق را سلب نکرده است، اما الان به اسم اسلام این حق را سلب می‌کنند بنابراین نسبتی با اصول اسلامی ندارد، اسلام برای آزادی بیان ارزش قائل بوده است و تحمل مخالف را بر اثر شواهد و احادیث و قرائن و ... تایید می‌کند و آقایان می‌گویند هست بنابراین اگر هست پس مجازات بعد چیست؟

از تشرع و دین و احکام دیوار قطور و بلندی جلوی مردم کشیده ایم و مردم را به مقابله با دین انداخته‌ایم و امروز آگاهان به مساله و دین و دانشمندان واقع بین دین می‌گویند این‌ها هیچ تقابلی با دین نداشته و مانعی برای این‌ها ندیده است. مثلا مردم با حجاب مخالف نیستند، ولی آنچه که به عنوان حجاب اجباری تحمیل شده است و مردم، چون می‌خواهند از لحاظ فکری، سیاسی و اجتماعی در جهت مخالفت با حکومت گامی بردارند، ساده‌ترین راه این است که نسبت به بی حجابی اقدام کنند! ما چرا این کار را کردیم که امروز کار به این جا برسد؟ یعنی یک بی حجاب نمی‌تواند موافق این نظام باشد؟ ما آن‌هایی که کمی بی حجاب بودند، تصویری ضد دین و ضد نظام از آن‌ها ساختیم.

چرا باید به ۱۴۰۰ سال قبل بر گردیم؟ در صورتی که خود علما نظرشان این است که متناسب با امروز باید راه حل بدهند و فقه پویا را محقق کنند و نیاز امروز بشر را بفهمند، یعنی رفع مانع کنند نه اینکه ایجاد مانع کنند. یکی از پیشگامان این موضوع حضرت امام بودند.  آیت‌الله صانعی و سروش محلاتی هم بودند و خیلی از آقایان دیگر مانند ضیاء مرتضوی و حاج حسن خمینی هم هستند، این‌ها هم می‌گویند امروز باید در نظر و فقه امام اجتهاد کرد. ما به جای نقد به تخریب پرداختیم در صورتی که نقد با تخریب متفاوت است. امام را هم می‌توان نقد کرد. ولی ما امروزه می‌آییم هر آن چه که در گذشته اشتباهاتی وجود داشته یا نقد‌هایی وجود دارد فقط او را منتسب به یک نفر می‌کنیم به دلیل این که او را تخریب کنند. این کار‌ها در واقع انتقام گیری و تخریب است. نسل امروز در مورد آن چه که به نسبت به امام فکر می‌کنند از یک طرف حق دارند، چون امام را نمی‌شناسند. ما امام و اندیشه امام را معرفی نکردیم و نظرات امام در مسائل اجتماعی و فرهنگی به مردم معرفی نکردیم، از این جهت است که می‌گویم حق دارند.

از این جهت حق دارند که حکومت داران و دولت داران ما هر کار یا تصمیم اشتباهی که می‌گیرند، القا می‌کنند که این‌ها ادامه مسیر حضرت امام است! اصلا این طور نیست.

بنابراین، این نسل امام نمی‌شناسد و آگاه به امام نیست، چون بر اساس خوراک مسمومی که به آن‌ها داده‌اند مسائل را تحلیل می‌کنند و فکر می‌کند واقعا امام این گونه بوده است. من فکر می‌کنم اگر امام درست به جامعه معرفی شود، متوجه می‌شویم رفتار امروز حکومت نسبتی با دوران امام ندارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
0
1
جبهه منحوس پایداری بر اساس اندیشه های خو خواهانه و کینه توزانه مرادشان، کمتر به قتل اندیشه امام «ره» (آزادی و جمهوری) و معجزه و نتیجه نهضت ۵٧ مردم و امام مردم(جمهوری اسلامی) بسته است و متاسفانه بر اثر جهالت و خودخواهی حاکمیت تا حدودی موفق هم شده اند و با افسوس فراوان این حاکمیت پیزولی که خود مدیون حضرت امام(ره) و اندیشه های نابش است خودش شده همسفره و همراه این نحله منحوسه جهت نابودی «جمهوری اسلامی» با نیرنگ و
فریب «نظام و حفظ نظام به هر بهایی»، شده است!!!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
1
0
جناب‌امام‌‌چرت‌نگو‌دیدگاه‌شمارا‌هیچ‌یک‌از‌پیروان‌راستین‌اسلام‌وامام‌‌وشهدا‌قبول‌ندارد‌امروز‌ این‌دیدگاه‌‌جایگاهی‌در‌این‌کشور‌ندارد‌‌چرا‌ممکن‌است‌برای‌غربگرایان‌‌‌ارزش‌داشته‌‌باشد؟؟؟!!!
لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
0
سلام ودرود بر شما.ریاست معظم و عالی قوه قضاییه سلام علیکم احتراما به استحضار حضرتعالی میرسانیم شهر مهاجران در اطراف اراک توسط عده ای فرمانداران گناهکار و مدیران شهوتران و رذل و شرور و خائن و مجرم در استانداری و ماموران معتاد و مواد فروش و جنایتکار اطلاعاتی و امنیتی شان تصرف شده است و امنیت مردم‌را به خطر انداخته اند.اداراتی که در شهر مهاجران هستند دائما در حال دادن سرویس و خدمات به این مدیران منحرف و متجاوز و فرمانداران گناهکار می‌باشند و دستورات غیرقانونی این ماموران فاسد و خلافکار و مدیران فاسق و گناهکارشان را اجرا می‌کنند و حقوق مردم را ضایع میکنند.دفتر خلافکار ثبت اسناد رسمی شازند که کارمندان و مدیرانش گناهکار و منافق و منحرف هستند و فساد جنسی وانحرافات اخلاقی دارندو توسط همین مدیران فاسق و گناهکار فرمانداری و استانداری اراک و فرمانداری شازند استخدام شده اند و تحت سلطه مواد فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر هستند مدیران متجاوز و گناهکار و منافق، دفتر ثبت اسناد رسمی خلافکار و متجاوز به بیت المال را از سال ۹۵ در ابتدای خیابان معلم مهاجران افتتاح کرده اند تا در معاملات مردم و معاملات زمینها تخلف و دست درازی و فساد کنند و تاکنون مدیر و کارمندان خلافکار و خائن و متجاوز و منحرف در دفتر ثبت اسناد رسمی شازند در ابتدای خیابان معلم دوم در مهاجران با همدستی مشاورین فاسق در بنگاههای املاک خلافکار در شهر مهاجران اعم از حسن آدینه خائن و توزیع کننده مواد مخدر مدیر بنگاه املاک خلافکار آدینه و صمدیان متجاوز اطلاعاتی خائن در بنگاه املاک آسیا و بادرستانی معتاد و پسرش توزیع کننده مواد مخدر در بنگاه املاک بادرستانی و اشرار و اراذل شهوتران و متجاوز و مزاحم در بنگاه املاک مهرو ماه به مدیریت مرتضی انصاری و بنگاه املاک پدیده و بنگاه املاک سپنتا و سایر بنگاههای املاک غارتگر اموال دولت در شهر مهاجران که تعدادشان زیاد است امنیت شهر مهاجران را به خطر انداخته اند و جمعیت زیادی از مواد فروشان و متجاوزین اطلاعاتی و امنیتی پلیس منافق و شهوتران را در خیابان معلم و خیابان توحید۱ و خیابان معلم دوم و خیابان توحید و میدان توحید و مجتمع های خیابان توحید۱ سکونت داده اند و کلا امنیت مردم مسلمان را به خطر انداخته اند و کار این دفتر ثبت اسناد رسمی در ابتدای خیابان معلم دوم (بالاتر از نانوایی سنگکی) ایجاد ناامنی و اجرای عملیات خیانت و دزدی املاک مردم وتجاوز مدیران فاسق و متجاوز و مواد فروش به حریم شخصی مردم ودخالت در معاملات مردم و تصرف کردن اموال مردم به نفع ماموران متجاوز و خائن اطلاعاتی و امنیتی و آوردن ماموران اطلاعاتی و امنیتی شرور و توزیع کننده مواد مخدر از شهرهای دیگر به شهر مهاجران و سکونت دادن ماموران معتاد و شهوتران و منافق به اجبار در این محلها میباشد و این دفتر ثبت اسناد رسمی خلافکار و مدیر منافق اش پروین عسگری و کارمندان فاسدشان در شازند و مالک این ملک ویلایی(مکان دفتر ثبت اسناد) در ابتدای خیابان معلم دوم در مهاجران با تصرف این ملک عمدا دفتر ثبت اسناد رسمی را به منظور ایجاد فساد و ناامنی و تصرف زمینهای دولت و تعرض به حریم‌شخصی مردم افتتاح کرده اند. مجید دادجو مدیر قبلی فاسق و منافق اطلاعاتی و امنیتی در استانداری اراک سال ۹۵ با سوء نیت و با همدستی مدیران فاسق و شهوتران در فرمانداری و استانداری اراک برای ایجاد فساد و فتنه و ناامنی در شهر مهاجران این دفتر ثبت اسناد رسمی را افتتاح کرد وبادادن مجوز سکونت جمعیت زیادی از ماموران اطلاعاتی و امنیتی مواد فروش و متجاوز و منافق و شهوتران در خیابان معلم ایجاد فضای خفقان و رعب و وحشت کرده است و دفتر ثبت اسناد رسمی متجاوز و خلافکار و منافق شازند در شهر مهاجران بدستور مجید دادجو و شوهرخواهرش اسماعیل کیان زاد قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان مرکزی فعالیت های غیر قانونی میکنند زیرا اسماعیل کیان زاد و مجید دادجو در شغلهای مدیر سیاسی و امنیتی استانداری اراک و بازرسی استانداری اراک در پلیس و فرمانداری و استانداری از ۲۰ سال گذشته نفوذ کرده اند واسماعیل کیان زاد و مجید دادجو ومرتضی امانی فرمانده فاسق قبلی کلانتری مهاجران و هاشمی فاسق و معتاد و خائن رئیس قبلی اطلاعات و امنیت فرماندهی شازند و زنگارکی مامور متجاوز و وحشی قبلی در کلانتری مهاجران و عشرت کیشانی و شوهرش محمد کیشانی ماموران دزد و اطلاعاتی و امنیتی مواد فروش و متجاوز شازند در مهاجران و باجناغ مرتضی امانی و پسرانش اعتراف کرده اند که با همدستی همین دفتر ثبت اسناد رسمی متجاوز و خلافکار و توزیع کننده مواد مخدر در ابتدای خیابان معلم دوم و با تبانی عوامل فساد و ناامنی علیه نظام و علیه مردم در آژانس ماهان و همدستی با مدیران منافق و متجاوز و منحرف در فرمانداریهای شازند و اراک توانسته اند در منازل در شهر مهاجران سکونت کنند و بنگاههای املاک را غصب کنند و امنیت شهر مهاجران را به خطر اندازند.همانطور که حضرتعالی ریاست معظم و عالی قوه قضاییه مستحضر هستید آژانس ماهان(تاکسی تلفنی ماهان) در بالای خیابان معلم مهاجران مملو از این ماموران وحشی و متجاوز و شهوتران اطلاعاتی و امنیتی پلیس است که فاقد صلاحیت شغل پلیس هستند و این ماموران اعتیاد و توحش وفساد اخلاقی دارند ودزدی و فسق و فجور میکنند و توسط مجید دادجو مدیر قبلی سیاسی و امنیتی استاتداری اراک در پلیس استخدام شده اند و با باجناغ مرتضی امانی و عشرت کیشانی و ماموران متجاوز اطلاعاتی و امنیتی پلیس اعم از صمدیان و انصاری و بادرستانی بنگاه داران فاسد و منافق و دزد در خیابان معلم و حسن آدینه بی شرافت مالک بنگاه املاک آدینه درتوطئه و فساد و ناامنی و به خطر انداختن جان و مال مردم مسلمان و غصب اموال دولت و غصب اموال مردم همدستی و تبانی کرده اند به این ترتیب مجید دادجو و اسماعیل کیان زاد و مدیران متجاوز و منافق و شهوتران که قصد ایجاد فساد و شهوتراتی و تجاوز به حریم شخصی مردم و ایجاد ناامنی و توزیع مواد مخدر و تصرف اموال مردم در شهر مهاجران را دارند اشرار و ماموران فاسق اطلاعاتی و امنیتی در خیابان های معلم و توحید۱ و معلم دوم بالاتر از نانوایی سنگکی در آپارتمانها سکونت داده اند و ماموران منافق و متجاوز ومنحرف را در بنگاههای املاک مهاجران و بنگاههای املاک خیابان معلم ماموران متجاوز و منافق و شهوتران مشاور املاک و بنگاه دار کرده اند تا جاسوسی کنند ودر معاملات املاک مردم دخالت و اخلال و فساد کنند و خودشان منزل مردم را با دشمنی و توطئه و خیانت تصرف کنند.اشرار و مواد فروشان اطلاعاتی و امنیتی پلیس و حسن آدینه و همدستانش در بنگاههای املاک به دستور مجید دادجو با همدستی دفتر ثبت اسناد رسمی خلافکار و متجاوز شازند در مهاجران منزل ویلایی در ابتدای خیابان معلم دوم (مکان افتتاح دفتر ثبت اسناد رسمی خلافکار و جنایتکار شازند) در مهاجران را تصرف کردند و همچنین منزل ۲ طبقه بالای تعمیرات خودرو و تعویض باطری اتوموبیل در خیابان معلم مهاجران در مجاورت آژانس ماهان و منزل ویلایی مجید امیدی در ابتدای خیابان معلم و مغازه آژانس ماهان و منازل ویلایی در خیابان معلم دوم و مغازه های نانوایی لواشی و سنگکی و مجتمع یاسمن و مجتمع نیکان وآپارتمان ۳ طبقه در نبش خیابان توحید۱ و آپارتمان ۳ طبقه صمدیان ومجتمع الغدیر در مجاورت مسجد حضرت زهرا(س) و مجتمع مسکن مهر در خیابان ملاصدرا و بقیه آپارتمانها در این خیابانها و میدان توحید و مغازه ها را تصرف کرده اند و سود زیادی از خلافکاری و دزدی و به خطر انداختن امنیت مردم و تصرف املاک مردم بدست میاورند و امنیت مردم ساکن این محله ها را به خطر انداخته اند و هر روز مواد مخدر توزیع میکنند و با مردم مسلمان و قانونمند دشمنی و حسادت میکنندو هر روز و هر شب عمدا با سوء نیت ،تخریب و فساد و اخلال در زندگی روزمره مردم میکنند و خسارتهای جانی و مالی زیادی به شهروندان مومن و قانونمند زده اند.
از ریاست محترم و معظم و عالی قوه قضاییه درخواست میکنیم دفاتر ثبت اسناد شازند در شهر شازند و دفاتر ثبت اسناد رسمی شازند در مهاجران را تعطیل و پلمپ کنید و اجازه فعالیت به این دفاتر ثبت اسناد رسمی ندهید زیرا تاکنون این دفاتر ثبت اسناد منحرف و خائن و خلافکار در شازند و مهاجران با ایجاد فساد و ناامنی و مغرضانه و تعمدا این جمعیت مواد فروش و خائن و توزیع کننده مواد مخدر را که اسماعیل کیان زاد و مجید دادجو در استانداری و در پلیس اطلاعات و امنیت استخدام کرده اند را وارد شهر مهاجران کرده اند و آزادی و امنیت مردم را سلب کرده اندو کارمندان و مدیران دفاتر ثبت اسناد در مهاجران و پروین عسگری و همدستان شان در ثبت اسناد شازند علیرغم انحرافات شان و با وجود اینهمه تخلف و فساد در تصرف زمینها و املاک مردم و متمرکز کردن ماموران مواد فروش و متجاوز اطلاعاتی و امنیتی در خیابان معلم شهر مهاجران و در خیابانهای اطراف خیابان معلم در مجتمع ها و منازل ویلایی و با تملیک غصبی مغازه ها و سکونت دادن به ماموران منحرف و شهوتران و دزد در مجتمع ها و منازل خیابانهای معلم و توحید۱ و معلم دوم و میدان توحید که اسناد و املاک شان اشکالات زیادی دارد هنوز محاکمه و مجازات نشده اند و مردم مسلمان و قانونمند این دفاتر ثبت اسناد را فاقد صلاحیت و فاقد شرافت و انسانیت میدانند و مردم مسلمان و تحصیلکرده اعتمادی به این دفاتر قلابی و مغرض و معاند ندارند و این دفتر ثبت اسناد علی الخصوص دفتر ثبت اسناد در ابتدای خیابان معلم دوم حق دخالت در املاک و اموال مردم و تصرف زمینها و آپارتمانها در شهر مهاجران را ندارند لذااز ریاست محترم و معظم قوه قضاییه درخواست میکنیم که دست پروین عسگری و دفتر ثبت اسناد رسمی در ابتدای خیابان معلم دوم را از دخالت و دست درازی در معاملات مردم ساکن خیابان معلم مهاجران و معاملات زمینها و املاک شهروندان کوتاه کنید و کارمندان این دفتر ثبت اسناد و پروین عسگری رئیس خلافکار (نماینده مواد فروش های مهاجران)و همچنین مدیران و کارمندان خلافکار و دروغگو دفتر ثبت اسناد در مهاجران و شازند را محاکمه و مجازات کنید و اجازه فعالیت به پروین عسگری و این مدیران و کارمندان شرور خائن را ندهید زیرا امنیت مردم را به خطر میندازند وشرارت و دخالت و مزاحمت و تجسس در زندگی مردم و املاک مردم میکنند و به دادگستری دروغ میگویندو گناهان و جرائم شان را انکار و حاشا میکنند.ماموران متجاوز و منحرف ومواد فروشانی که با همدستی این دفتر ثبت اسناد در مهاجران وارد شده اند و سکونت کرده اند خسارتهای جبران ناپذیری به زندگی مردم بیگناه زده اند و امنیت مردم را به خطر انداخته اندلذا هیچ دفتر ثبت اسناد رسمی نباید در شهر مهاجران افتتاح شود زیرا تحت نظر و تحت سلطه قاچاقچیان مواد مخدر و شیطان صفتان قرار میگیرند و به مردم و بیت المال خسارت میزنند و ظلم و تعدی میکنند و حقوق مردم را ضایع میکنند.
اکبر رضوانی رئیس منحرف و گناهکار شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری ۲ اراک اعتراف کرده است که بدلیل همدستی و حمایت هایش از مجید دادجو و اسماعیل کیان زاد قاچاقچی معروف مواد مخدر در اراک و ماموران شان که در پلیس اطلاعات و امنیت شازند ومدیران استانداری و فرمانداری استان مرکزی نفوذ کرده اند مجوز افتتاح این دفتر ثبت اسناد رسمی را داده است و اکبر رضوانی منحدف و خائن حقوق مردم را ضایع میکند.ماموران بدستور مجید دادجو و اسماعیل کیان زاد و مدیران منحرف همکار مجید دادجو در استانداری و فرمانداری اراک و فرمانداری شازند امنیت مردم را به خطر میندارندو خلافکاران و متجاوزین را تقویت و پشتیبانی میکنند لذا اکبر رضوانی در شغل وکیل مدافع اسماعیل کیان زاد و جهت حمایت از اسماعیل کیان زاد و مجید دادجو مجوز افتتاح دفاتر ثبت اسناد خلافکارشازند را در ابتدای خیابان معلم دوم در مهاجران صادر کرده است و دفتر ثبت اسناد رسمی را باز کرده است تا مواد فروشان و اراذل و اوباش توزیع کننده مواد مخدر اعم از هاشمی رئیس اطلاعات و امنیت قبلی شازند و زنگارکی و مرتضی امانی و باجناغ مرتضی امانی و پسرانش ومرتضی انصاری و زنگارکی و عشرت کیشانی و صمدیان و مادرش و اسدی رئیس آژانس ماهان توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در خیابان معلم مهاجران وهمسایگانش ماموران دزد و خائن و جاسوس ساکن مجتمع یاسمن در خیابان توحید۱ و ماموران اطلاعاتی و امنیتی متوحش اعم از ماموران در آژانس ماهان(تاکسی تلفنی ماهان) و در مجتمع های الغدیر وآپارتمانهای غصبی مرتضی انصاری در خیابان معلم و آپارتمانهای غصبی حسن آدینه در نبش خیابان توحید۱ و توزیع کنندگان مواد مخدر در میدان توحید مهاجران و... بتوانند با همدستی این دفتر ثبت اسناد رسمی منحرف واقع در ابتدای خیابان معلم دوم بالاتر از نانوایی سنگکی با جمعیت زیاد در محل سکونت کنند و در زندگی مردم مسلمان تجسس و مزاحمت و خرابکاری و تخریب در زندگی مردم و بیت المال کنند و خسارت بزنند و ماموران نامبرده زمینهای دولت و منازل مردم را با بی شرافتی و خیانت و تهمت و ناجوانمردی تصرف کنند و امنیت مردم را به خطر اندازند.اکبر رضوانی قاضی منحرف و ظالم با حمایت از این گروه‌های منحرف و متجاوز به مردم دشمنی و ظلمها و خیانتهای زیادی کرده است واموال زیادی را هدر داده است و حرام کرده است و امنیت را به خطر انداخته است و اکبر رضوانی اموال حرام زیادی را بدست آورده است.اکبر رضوانی برخلاف منافع نظام و حقوق شهروندی مردم جرائم و ‌گناهان زیادی را مرتکب شده است و صلاحیت شغل قضاوت را ندارد و ابروی دادگستری و قضات را برده است و ضروری است که اکبر رضوانی محاکمه و مجازات شود.اسماعیل کیان زاد بستگان شرور و متجاوز و مواد فروش و نظامی ساکن در تهران دارد که این بستگانش اعم از محسن نیک نعمت زانی و متجاوز ۴۱ ساله و محمد(فریدون)نیک نعمت ۸۴ ساله بازنشسته منحرف فاسق نیروی هوایی ارتش و حمیدمیرمولایی ۵۸ ساله پاسدار خلافکار وخائن هستند و شغلهای حساس اطلاعاتی و امنیتی دارند و از طریق این دفتر ثبت اسناد رسمی خلافکار در امور فروش منازل و املاک مردم در مهاجران و شازند و... دخالت و خیانت و توطئه و دشمنی میکنند و محله را پُر و مملو از مواد فروش ها و توزیع کنندگان منافق و ماموران شهوتران و منحرف و متجاوز اطلاعاتی و امنیتی پلیس کرده اند و حمید میرمولایی و محمد نیک نعمت و محسن نیک نعمت امنیت مهاجران و شهرهای دیگر را عمدا و مغرضانه به خطر انداخته اند.مجید دادجو واسماعیل کیان زاد و مدیران شهوتران و ماموران فاسق و منحرف اطلاعاتی و امنیتی بدستور حمید میرمولایی و محسن نیک نعمت و محمد نیک نعمت مواد مخدر و اعتیاد را در مهاجران اشاعه دادند و سودجویی و فسق و فجور و غارتگری میکنند و به نظام و مردم خیانت و ظلم و دشمنی و تعدی میکنند و ماموران جاسوس و متوحش و توزیع کننده مواد مخدر و متجاوز شان را در اطراف منزل مردم مسلمان و قانونمند در مهاجران سکونت داده اند وبا همدستی دفتر ثبت اسناد خلافکار در معاملات املاک مردم اخلال و خیانت میکنند وبا همدستی ماموران متجاوز و خائن و منحرف اطلاعاتی و امنیتی در حریم شخصی مردم دست درازی و بی ناموسی میکنند و مردم را زجر میدهند واموال مردم را تخریب میکنند و زمینها و منازل مردم را غصب کرده اند و مردم و مسئولین و اساتید و علما را تعقیب و ترور میکنند و باید حمید میرمولایی و محسن نیک نعمت و محمد نیک نعمت و اسماعیل کیان زاد و مجید دادجو محاکمه و مجازات شوند و به اشد مجازات برسند .محمد نیک نعمت و همسرش صفورا معطرخراسانی و حمید میرمولایی و محسن نیک نعمت و اسماعیل کیان زاد و پسرانش مهدی کیان زاد و پوریا کیان زاد و پریسا کیان زاد و مجید دادجو اعتراف کرده اند که در زندگی مردم تجسس و تعقیب میکنند و بازداشتگاههایی برای مجازات مردم و جوانان تحصیلکرده و مسلمان دارند وافراد چامعه را منحرف میکنند وجزو گروههای مرتد و کافر و منحرف و معتاد و خلافکار و متجاوز کرده اند و شبکه فساد و فحشا و قاچاق مواد مخدر و تعقیب و تجسس علیه زندگی مردم و مسئولین را تشکیل داده اند و همچنین محمد نیک نعمت و همسرش صفورا معطرخراسانی و حمید میرمولایی و محسن نیک نعمت و اسماعیل کیان زاد و پسرانش مهدی کیان زاد و پوریا کیان زاد و پریسا کیان زاد و مجید دادجو و خواهرش اعظم دادجو اعتراف کرده اند که شغل‌های مدیریتی اطلاعاتی و امنیتی دارند و تروریست و غارتگر و دزد هستند و به نظام و مردم ظلم و استبداد و دشمنی میکنند.اکبر رضوانی اعتراف کرده است که با همدستی مجید دادجو و اسماعیل کیان زاد و فرزندانش مهدی کیان زاد و پوریا کیان زاد و پریسا کیان زاد و مادرش اعظم دادجو و برادرش مجید دادجو و صفورا معطر خراسانی و پسرش محسن نیک نعمت و حمید میرمولایی پسرخاله محسن نیک نعمت و محمد(فریدون) نیک نعمت علیه زندگی مردم تجسس و تعقیب و آزار گری و مزاحمت و شرارت و ظلم و بی ناموسی زیادی کرده است و امنیت زندگی مردم را به خطر انداخته اند و از مردم باج خواهی و زورگیری میکنند لذا باید محاکمه و مجازات شوند و غرمات خسارتهای جانی و مالی که به نوامیس و جوانان و مردم زده اند را جبران کنند و خسارتها را به مردم بدهند و خداوند عقوبت شان میکند.از ریاست محترم و عالی و معظم قوه قضاییه درخواست میکنیم حصر شهر مهاجران را بشکنید و شهر مهاجران را از سلطه معتادان و مواد فروشان و آزارگران و شکنجه گران و فاسقین و منافقین زورگیر و باجگیر آزاد کنید و شهروندان مسلمان و حریم‌شخصی زندگی مردم و نوامیس مومن و پاکدامن را از سلطه اراذل و خائن ها و تروریستهای غارتگر و متجاوز و جاسوس و خائن آزاد کنید و امنیت مردم را برقرار کنید.
با تقدیر و سپاس

شماره تلفن دفتر ثبت اسناد رسمی شازند در ابتدای خیابان معلم دوم: ۰۸۶۳۸۶۲۶۷۸۸
شماره موبایل مدیر ثبت اسناد رسمی خلافکار مهاجران پروین عسگری: ۰۹۱۲۳۷۸۸۱۴۲
شماره موبایل محسن نیک نعمت:۰۹۱۲۳۰۳۳۴۹۳ و۰۹۱۲۴۳۶۰۷۴۳
شماره موبایل محمد(فریدون)نیک نعمت:۰۹۱۱۸۸۴۴۱۶۰
شماره موبایل حمید میرمولایی :۰۹۱۲۵۱۱۹۵۲۵
شماره شرکت هنزا(گام آبی فردا) در نیاوران تهران ۸-۲۲۸۲۵۰۷۸۰-۰۲۱ محسن نیک نعمت بازرس در شرکت گام آبی فردا است
مهدی کیانزاد و پدرش اسماعیل کیان زاد مدیر عامل شرکت رایانه ای ارقام نت سیستم در تهران هستند.
شماره موبایل اسماعیل کیانزاد: ۰۹۳۷۴۴۳۲۹۱۳ و۰۹۱۸۳۶۴۴۸۵۹ شماره منزل اسماعیل کیانزاد:۳۲۲۲۶۰۸۴-۰۸۶
شماره منزل مجید دادجو: ۳۳۱۲۴۵۹۷-۰۸۶
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی