تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام پانزدهم خرداد، امروز شنبه ۱۳ خرداد از سوی رهبر انقلاب اسلامی در شهر قم برگزار می‌شود و در تهران نیز مراسم سالگرد ارتحال امام روز یکشنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد و حضرت آیت الله خامنه‌ای در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

کد خبر: ۱۵۰۵۲۹
۱۴:۰۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام

دیدارنیوز: مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام پانزدهم خرداد امروز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، مراسم سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد و تجلیل از شهدای گرانقدر آن، روز شنبه ۱۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم برگزار می‌شود.

در تهران نیز مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی در روز یکشنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۸ صبح در مرقد مطهر آن عزیز سفر کرده برگزار خواهد شد و حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی