تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
افراد نیازمند نباید از طرح ملی مسکن خارج شوند

درخواست رئیسی؛ تسهیلات نامتعارف به کارکنان بانک‌ها اصلاح شود

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض‌آمیز مخالف است، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را مامور کرد چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود دارد که برای کارکنان بانک‌ها تسهیلات ویژه و غیرمتعارف در نظر گرفته، مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و به مردم اطلاع رسانی شود.

کد خبر: ۱۵۰۴۴۴
۱۲:۲۷ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

درخواست رئیسی؛ تسهیلات نامتعارف به کارکنان بانک‌ها اصلاح شود

دیدارنیوز: رئیس جمهور با اشاره به اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر پرداخت تسهیلات ویژه به کارکنان بانک‌ها، اظهار داشت: پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی باید مبتنی بر ضوابط و عادلانه باشد و نباید این احساس در جامعه به وجود آید کسی که به خزانه نزدیک‌تر است می‌تواند زودتر و بیشتر از منابع بهره ببرد.

ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص عدم تمکن مالی برخی واجدان شرایط در طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین پیش پرداخت‌ها، وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های ذیربط را مأمور کرد تدابیر لازم را به گونه‌ای عمل آورند تا افراد نیازمند و حائز شرایط از لیست متقاضیان در طرح مسکن خارج نشوند.

رئیس جمهور به گزارش‌های دریافتی از مشکلات مربوط به حوزه دارو نیز اشاره کرد و با بیان اینکه دارو همچون نان برای مردم اهمیت دارد و دولت خود را ملزم به تأمین آن می‌داند، از وزیر بهداشت و روسای سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی خواست اقدامات لازم در جهت تأمین اعتبار مورد نیاز برای دارو را به عمل آورند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات چند ماه گذشته دولت برای ایجاد و راه‌اندازی زیرساخت‌های اجرای طرح کالابرگ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را متولی اطلاع‌رسانی در این خصوص معرفی و بر لزوم اطلاع‌رسانی یکپارچه، دقیق و به موقع برای آگاهی مردم و رفع دغدغه‌ها و نگرانی آن‌ها درخصوص تأمین کالا‌های اساسی با اجرای این طرح تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر پرداخت تسهیلات ویژه به کارکنان بانک‌ها، اظهار داشت: پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی باید مبتنی بر ضوابط و عادلانه باشد و نباید این احساس در جامعه به وجود آید کسی که به خزانه نزدیک‌تر است می‌تواند زودتر و بیشتر از منابع بهره ببرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت مردمی با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض‌آمیز مخالف است، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را مامور کرد چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود دارد که برای کارکنان بانک‌ها تسهیلات ویژه و غیرمتعارف در نظر گرفته، مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و به مردم اطلاع رسانی شود.

رئیس جمهور در ابتدای این نشست با تبریک ولادت امام رضا (ع)، حلم در برابر سختی‌ها و شداید را از آموزه‌های مهم آن حضرت برشمرد و به همه همکاران دولت توصیه کرد در پیگیری و گره‌گشایی از کار مردم با حلم رفتار کنند و در خدمت به خلق خود را در محضر خدا ببینند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی