تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
نه به آن درگیری‌ها و بیانیه‌نویسی شب دربی، نه به این گل و بلبل در فوتبال

بیانیه مشترک سرخابی‌ها برای فوتبال زیبا!

امروز چهارشنبه، فینال جام حذفی فوتبال ایران برگزار می‌شود؛ دیداری جذاب و پرتنش که با کنایه‌های متعدد یحیی و ساپینتو سرمربیان سرخابی و بیانیه‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود اما به یک باره به بیانیه مشترک آنها برای بازی زیبا و رعایت اخلاق و احترام به داوری منجر شد!

کد خبر: ۱۵۰۴۲۴
۰۹:۲۹ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

بیانیه مشترک سرخابی‌ها برای فوتبال زیبا!

دیدارنیوز: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پس از درگیری و تنش‌های اخیر، در روز دربی فینال جام حذفی به فکر بازی زیبا و دوستی با هم و حمایت از داوری افتادند.

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در بیانیه‌ای مشترک، از هواداران خود خواستند تا به منظور ارائه فوتبالی زیبا به داوران بازی برای یک نمایش عادلانه کمک کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

هواداران ارجمند

شهرآورد تهران، الماس چشم‌نواز فوتبال ایران در آسیا و جهان است، مسابقه‌ای که این بار در قالب فینال جام حذفی که به‌نام حماسه آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده که همواره با شور، حرارت و هیجان می‌تواند یک‌بار دیگر کیفیت فوتبال ستارگان ایران را در عرصه بین‌المللی نمایان سازد.

ما با رویای فتح جام قهرمانی، تمام توان خود را صرف ارائه نمایشی دلچسب، با کیفیت فنی بالا، شجاعانه و در راستای اخلاق حرفه‌ای خواهیم کرد و این را «مسئولیت اجتماعی» خود در قبال شما می‌دانیم که همیشه وفادارانه در تمام لحظات کنار ما مانده‌اید.

روز چهارشنبه ۱۰ خرداد، میلاد امام رضا (ع) را دوشادوش هم جشن می‌گیریم و در هفته کرامت، به حرمت فرهنگ ایرانی- اسلامی از هر گفتار و رفتاری که دور از ادب و نزاکت باشد پرهیز خواهیم کرد.

این یک نمایش شایسته در ورزشگاه آزادی است، آمیزه شکوه و افتخار. به همین منظور ما در کنار شما ضمن احترام تمام به قوانین و مقررات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و فیفا، تلاش خواهیم کرد فضایی محترمانه و آرام را برای قضاوت عادلانه داوران این دیدار فراهم آوریم. در این راه نیازمندیم که شما هواداران دو باشگاه بزرگ، اصیل، ریشه‌دار و پر افتخار استقلال و پرسپولیس با متانت، صبوری و البته اشتیاقی که سزاوار چنین بازی بزرگی است ما را یاری کنید تا روزی ماندگار را در تاریخ فوتبال رقم زنیم.»

به گزارش دیدارنیوز، مشخص نیست این بیانیه با توصیه و دستور مسوولان فوتبال صورت گرفته یا خیر، زیرا این دو باشگاه تا شب گذشته با انتشار بیانیه‌هایی علیه هم موضع‌گیری کرده و درباره فشار به داوران و دربی امروز هشدار می‌دادند اما چند ساعت بعد همه چیز گل و بلبل شد و به فکر بازی زیبا افتادند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی