تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کاپیتان محبوب آبی‌ها کفش‌هایش را آویزان می‌کند

خداحافظی غیرمنتظره «وریا غفوری» از فوتبال در دربی!

وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال که محبوبیت زیادی بین هواداران آبی دارد، شب گذشته (سه شنبه) در پیامی غیرمنتظره اعلام کرد که در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس که امروز چهارشنبه برگزار می‌شود، از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

کد خبر: ۱۵۰۴۱۳
۰۷:۵۹ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

خداحافظی غیرمنتظره «وریا غفوری» از فوتبال در دربی!

دیدارنیوز: کاپیتان سابق استقلال در پیامی اینستاگرامی خبر از پایان کارش در مستطیل سبز داد.

وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال بعد از جدایی ناگهانی از جمع آبی‌پوشان پایتخت، در لیگ بیست‌ودوم به عضویت تیم فولاد خوزستان در آمد. او تنها در نیم‌فصل نخست در جمع قرمزپوشان اهوازی حضور داشت و در ۱۲ مسابقه (۶ بازی در ترکیب اولیه و ۶ بازی به عنوان بازیکن ذخیره) در ترکیب فولاد خوزستان قرار گرفت و در نقل‌وانتقالات زمستانی با تصمیم جواد نکونام در فهرست مازاد تیم فولاد قرار گرفت و در شرایطی که تصور می‌شد او تیم جدیدی را برای خود انتخاب کند، اما خبری از معرفی تیم جدید غفوری نبود.

کاپیتان سابق آبی‌ها بعد از ماه‌ها دوری از فوتبال و طرح شایعات مختلف درباره خداحافظی او از مستطیل سبز، اخیراً در دوره‌های مربیگری شرکت کرد تا بیش از پیش شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال رنگ واقعیت به خود گیرد؛ هر چند که در ماه‌های گذشته وریا غفوری سعی داشت تا بدن خود را در فرم ایده‌آل نگه دارد تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب بتواند در میادین حضور یابد.

غفوری که به تازگی حضورش در دوره مربیگری (B) آسیا به پایان رسیده، حالا از تصمیم خود برای حضور در مستطیل سبز منصرف شده و در پیام غیرمنتظره در فضای مجازی، کاپیتان سابق آبی‌ها اعلام کرد که قصد خداحافظی از میادین را دارد و می‌خواهد در حاشیه برگزاری دربی پایتخت، تصمیم خود را عملی کرده و به حضورش در مستطیل سبز پایان بدهد.

وریا غفوری در پیامی اینستاگرامی نوشت: «سلام به مردم عزیز، بنا نداشتم در شرایط کننونی به استادیوم فوتبال بروم، اما تصمیم گرفتم از فرصت ناب بازی بزرگ دربی برای وداع با فوتبال و هواداران عزیز تیم محبوبم استقلال استفاده کنم و فردا به استادیوم بروم. بنده خوشبختم که در حضور هواداران عاشق فوتبال (استقلالی‌های عزیز و هواداران محترم تیم رقیب، پرسپولیس) که تمام سرمایه این ورزش هستند و به فوتبال و فوتبالیست اعتبار بخشیده‌اند، حضور یابم و از دنیای حرفه‌ای فوتبال به عنوان بازیکن حرفه‌ای خداحافظی کنم.»

بازیکن ۳۵ ساله فوتبال ایران در حالی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته که در روز‌های اخیر شایعاتی درباره حضور احتمالی‌اش در نقش سرمربی در تیم شمس‌آذر قزوین مطرح شده بود و حالا با توجه به خداحافظی قریب‌الوقوع وریا غفوری، همگان چشم‌انتظار تصمیم بعدی این بازیکن خوش‌اخلاق فوتبال ایران هستند و مشخص نیست که او بلافاصله بعد از خداحافظی در عرصه مربیگری کارش را آغاز خواهد کرد یا به دوری‌اش از فوتبال ادامه می‌دهد.

خداحافظی غیرمنتظره «وریا غفوری» از فوتبال در دربی!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی