تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

میزبانی مدیرعامل موسسه نیک گامان از مدیران امور خیریه وزارت بهداشت

مدیر کل اداره کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی به همراه مدیر اداره کل خیرین وزارت بهداشت، مهمان اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور بودند.

کد خبر: ۱۵۰۴۱۱
۲۲:۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

موسسه خیریه

دیدارنیوز: نهم خرداد ماه (امروز) جواد حیدری پور، مدیر کل اداره کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت و خجندی، مدیر اداره کل خیرین وزارت بهداشت، در دیداری که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید مهمان موسسه خیریه نیک گامان بودند.

در این جلسه که با حضور اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و فاطمه طوقانیان، قائم مقام مدیر عامل موسسه نیک گامان جمشید، برگزار شد.

در خصوص محور‌های ذیل بررسی شد:

موسسه خیریه

_ بررسی و آسیب شناسی کلی پروژه‌های موسسه خیریه نیک گامان در سرتاسر کشور مرتبط با دانشگاه‌های علوم پزشکی سرتاسر کشور از جمله تجهیز کامل ۲۰۰ خانه بهداشت در شهرستان‌های استان سیستان بلوچستان. ساخت ۱ مرکز جامع خدمات سلامت و ساخت ۴ خانه بهداشت مجهز در سه استان کشور، تجهیز بیش از ۲۰ بیمارستان دانشگاهی سانتر کرونا به دستگاه‌ها و تجهیزات مهم در دوران کرونا از جمله مشارکت جدی در تهیه و خرید و نصب ۳ دستگاه مرکزی اکسیژن ساز به همراه مخازن آن در ۳ بیمارستان دانشگاهی مطرح تهران و ورامین و، تهیه و خرید ۳۰ دستگاه ونتیلاتور پیشرفته، همچنین تهیه‌ی دستگاه‌های مانیتورینگ، ویدئو برونکوسکوپ، بای پپ، دستگاه دیالیز پرتابل، پالس اکسیمتر و هزاران قلم اقلام تجهیزات حفاظت شخصی با اعلام نیاز معاونت درمان وزارتخانه و دانشگاه‌های علوم پزشکی و تایید اداره کل خیرین و موسسات سلامت.

لازم به ذکر است خدمات سلامت و درمان موسسه خیریه نیک‌گامان در بحران کرونا افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است. این خدمات سبب شد تا موسسه خیریه نیک گامان جمشید نشان خیریه‌ی برتر در حوزه سلامت و درمان را از سوی وزیر بهداشت و نشان و مدال مدافع سلامت را از سوی رییس سازمان نظام پزشکی کشور دریافت کند.

پیش از این نیز در جریان زلزله کرمانشاه موسسه خیریه نیک گامان جمشید به سبب خدمات زیر بنایی حوزه بهداشت و درمان حائز دریافت نشان نیکوکاری از سوی وزیر وقت بهداشت و درمان شده بود.

_ بررسی راهکار‌های آموزش جذب مشارکت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های ملی و بین المللی در حوزه ماموریت‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سرتاسر کشور.

_ ایجاد بستر استفاده تمام و کمال دانشگاه‌های علوم پزشکی از تجربیات و آگاهی‌های موسسه خیریه نیک گامان در چگونگی جذب و حفظ منابع و مشارکت خیرین.

موسسه خیریه

_ رسیدن به نقشه اجرایی و عملیاتی در راستای انجام پروژه‌های خیریه موسسه خیریه نیک‌گامان در کمترین زمان با بیشترین بازده برای نیاز‌های حایز اولویت در سرتاسر کشور با کمک و همفکری وزارت بهداشت به شکل قانونمند و تکریم نیت خیرین.

در پایان مقرر شد اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان، علاوه بر مشارکت رایگان در جلسات آموزشی جلب مشارکت‌ها برای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت هماهنگی‌های بیشتر و تسریع روند خیررسانی با همراهی اداره کل خیرین با دیگر معاونت‌های وزارت بهداشت جلساتی کاربردی برگزار کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی