تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

«صحرایی» وزیر آموزش و پرورش شد

نمایندگان مجلس با  ۱۶۷ رای موافق، ۸۶ رای مخالف، ۱۴ رای ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۶۹ آرای ماخوذه به رضامراد صحرایی گزینه پیشنهادی تصدی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند.

کد خبر: ۱۵۰۳۶۰
۱۰:۳۹ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

«صحرایی» وزیر آموزش و پرورش شد

دیدارنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند که در نهایت با اعتماد نمایندگان، صحرایی وزیر آموزش و پرورش شد.

این جلسه قرار بود با دفاع سیدابراهیم رییسی رییس‌جمهور از رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش همراه باشد، اما معاون اول رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور پیدا کرد.

مطلب مرتبط:

گفت‌وگوی دیدار با صحرایی؛
 
به گزارش دیدارنیوز، پیش از این یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش بود که پس از جنجال تاخیر در پرداخت حقوق معلمان در اسفندماه سال گذشته و ماجرای پرحاشیه رتبه بندی معلمان در دولت رئیسی، از سمتش برکنار شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی