تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
آیا این است توجه به شعار سال؟

نماینده سروستان: کمر مردم زیر بار گرانی خم شده؛ «رئیسی» کارگروه تشکیل دهد

رحیمی مظفری، نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: کمر مردم زیر بار گرانی خم شده است و از رئیس جمهور می‌خواهم برای تحقق شعار سال و رسیدگی به موضوع گرانی‌ها کارگروهی تشکیل دهد.

کد خبر: ۱۵۰۳۱۴
۱۲:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲

نماینده سروستان: کمر مردم زیر بار گرانی خم شده

دیدارنیوز: عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از سازمان برنامه و بودجه برای اصلاح ساختار اداری خود گفت: امیدوارم این اصلاح موجب حل مشکلات این سازمان شود چرا که سازمان برنامه و بودجه به دست‌اندازی در موضوعات کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمر مردم زیر بار گرانی خم شده است و از رئیس جمهور می‌خواهم برای تحقق شعار سال و رسیدگی به موضوع گرانی‌ها کارگروهی تشکیل دهد. آیا این است توجه به شعار سال؟.

وی خاطر نشان کرد: رئیس سازمان اداری و استخدامی برای تسریع در حل مشکلات مردم در شهرستان‌ها چارت اداری و استقرار در ادارات در شهرستان‌ها را ابلاغ کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی