تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

صدور دستور قضایی برای بررسی فوت «زهرا برناکی»

رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی خبر داد و گفت: اظهارنظر قطعی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.

کد خبر: ۱۵۰۲۷۶
۲۰:۰۲ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲

صدور دستور قضایی برای بررسی فوت «زهرا برناکی»

د‌یدارنیوز: محمد‌جعفری عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار داشت: عصر روز گذشته زهرا برناکی، از ورزشکاران کشور بر اثر سقوط از یک ساختمان چهارطبقه، به شدت دچار جراحات و صدماتی شده و پس از انتقال به یکی از مراکز درمانی، تلاش‌های کادر درمان نتیجه‌بخش نبوده و فوت کرد.

وی افزود: فرضیه‌های مختلفی برای اعلام نظر صحیح فوت مرحومه زهرا برناکی وجود دارد، اما اعلام قطعی خودکشی، قتل یا وقوع حادثه، مستلزم تحقیقات تکمیلی قضایی و پلیسی است و نباید از روی ظن و گمان غیر موثق صحبت کرد.

مطلب مرتبط:

جزییات فوت نایب قهرمان بازی‌های جاکارتا؛ خودکشی یا قتل؟

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: پرونده تحت نظر مقام قضایی صلاحیت‌دار بوده و با صدور دستورات قانونی لازم به ضابطین تخصصی برای تعیین علت فوت در جریان است.

‌عبداللهی خاطرنشان کرد: چنانچه به لحاظ رعایت موارد قانونی برای اعلام نظر قطعی علت فوت خانم زهرا برناکی، منع انتشاری وجود نداشته باشد، نتیجه تحقیقات منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی