تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی لیگ پرتغال مطرح شد

طارمی: این آقای گلی معنایی نداشت!

مهدی طارمی، ستاره گلزن پورتو پس از ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی در لیگ پرتغال، می‌گوید آقای گلی در این شرایط چندان برایش معنی ندارد.

کد خبر: ۱۵۰۲۴۷
۱۱:۴۴ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲

طارمی: این آقای گلی معنایی نداشت!

دیدارنیوز: مهاجم ایرانی پورتو ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش آقای گلی در لیگ پرتغال را در شرایطی که تیمش قهرمان نشده است، بی‌معنی دانست.

مهدی طارمی ناراحتی خود را از قهرمانی بنفیکا پنهان نکرد. مهاجم پورتو با این حال از کسانی که به او کمک کردند تا بهترین گلزن این فصل لیگ برتر پرتغال شود، تشکر کرد.

او در واکنش به رسیدن به عنوان آقای گلی گفت: از کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم، اما زمانی که ما قهرمان نیستیم، این اتفاق معنی ندارد. نمی‌توانم خوشحال باشم وقتی بنفیکا قهرمان شده است. آن‌ها خوب کار کردند. ما می‌توانستیم قهرمان شویم، این فرصت را داشتیم، اما امتیاز‌های مهمی را از دست دادیم. این زندگی است.

او درباره اینکه چه سخنی با هواداران تیمش دارد نیز اضافه کرد: اول از همه باید یک جمله به هوادارانمان بگویم. ما از ابتدا تمام تلاش خود را کردیم، سعی کردیم گل‌های بیشتری در هر دیدار بزنیم، اما نتوانستیم قهرمان شویم. مهم‌ترین چیز نگرش ما بود. از همه هواداران تشکر می‌کنم. عذر می‌خواهیم.

مهدی طارمی توانست در هفته پایانی لیگ پرتغال برابر ویتوریا گیمارش گلزنی کند. به این ترتیب طارمی شمار گل‌های خود را در این فصل در لیگ پرتغال به ۲۲ گل رساند تا عنوان آقای گلی این فصل رقابت‌های لیگ پرتغال را به دست بیاورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی