تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رویداد رایگان استارت‌آپ و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در دانشگاه شریف

دانشگاه صنعتی شریف به زودی میزبان یک رویداد جذاب خواهد بود که اساتید حوزه کسب و کار تجربه‌های خود را در مورد اکوسیستم استارتاپی به رایگان ارائه خواهند کرد.

کد خبر: ۱۵۰۲۱۵
۱۸:۳۰ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

رویداد رایگان استارت‌آپ و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در دانشگاه شریف

 

دیدارنیوز: رویداد استارت‌آپ و آشنایی با سرمایه‌گذاری خطرپذیر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد. با حمایت آژانس تبلیغاتی آتوزی، این رویداد در روز سه شنبه مورخ نهم خرداد ماه برگزار می‌شود. در این رویداد، تجارب فعالان اکوسیستم استارت‌آپی را می‌شنویم و با نکات حیاتی در این زمینه آشنا می‌شویم.

در این رویداد محمدرضا فرحی، رئیس هیئت مدیره بیمه بازار، تیم لطیف، هم‌بنیان‌گذار ازکی، احمد‌علی فرهودی، مدیرعامل صباسل، تجارب خود را درباره‌ راه‌اندازی و رشد استارت‌آپ‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری خطرپذیر در اکوسیستم استارت‌آپی به اشتراک می‌گذارند.

آژانس تبلیغاتی آتوزی با سابقه همکاری با برند‌های مطرح کشور و همچنین فعالیت در کشور‌های امارات متحده عربی، بلژیک، تاجیکستان، کانادا و عمان، به عنوان حامی این رویداد امکان حضور در این رویداد را به صورت حضوری و آنلاین  برای شما علاقه‌مندان فراهم کرده‌است.

شما علاقه‌مندان می‌توانید برای ثبت نام رایگان از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

 https://atozy.org/event/

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی