تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران/ «زاکانی» گزارش خود را ارایه دهد

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران درخواست کرد که جزییات کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در این شهرداری منتشر شود. او با بیان اینکه این عدد برایم عجیب و تکان دهنده بود، گفت: زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده‌ای را تأیید کرد و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهد و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.

کد خبر: ۱۵۰۱۵۴
۱۱:۰۸ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۲

درخواست از شهرداری تهران؛ جزییات فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی منتشر شود

دیدارنیوز: عضو شورای شهر تهران در مورد کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد.

ناصر امانی، در خصوص سرانجام پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی که شهردار تهران و سخنگوی شهرداری در خصوص آن صحبت کرده بودند، گفت: در ابتدا سخنگوی شهرداری تهران اعلام کردند که پرونده فسادی در شهرداری تهران کشف کردند که به اندازه نصف بودجه شهرداری یعنی حدود ۲۰ هزارمیلیارد تومان است که این عدد برایم عجیب و تکان دهنده بود.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده‌ای را تأیید کرد و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهد و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا از شهرداری درخواست جزئیات پرونده را داشتید؟ گفت: در فضای رسانه‌ای از آن‌ها خواستیم که گزارش را به اعضای شورای شهر تهران به عنوان نماینده مردم ارائه بدهند؛ اما تاکنون که مطلبی به ما نرسیده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی