تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تنگنای شانزدهم با مصطفی کواکبیان (قسمت دوم)

امید؛ پژمردگی در بزنگاه‌ها یا جوانه‌ زدن در سایه انشعابات

دومین قسمت از برنامه شانزدهم تنگنا به بررسی عملکرد او در صحنه سیاست ایران، فعالیت‌های حزبی و مجلس شورای اسلامی اختصاص دارد. او در مورد فعالیت‌هایش در صف اصلاح‌طلبان و فراکسیون امید صحبت کرده است.

کد خبر: ۱۵۰۱۳۴
۱۷:۴۹ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

تنگنای شانزدهم مصطفی کواکبیان

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردمسالاری، مانند همه سیاستمداران و سیاست‌بازان ایران در صحبت‌هایش به کرات به "مردم" اشاره می‌کند و مدعی‌ست که خود و هم‌طیفانش، دغدغه پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم را دارند. این ادعا در میان همه فعالان سیاسی، صرفنظر از اینکه به کدام جناح یا تشکیلات داخل چارچوب نظام جمهوری اسلامی تعلق داشته باشند یا عضو کدامیک از گرو‌ه‌های اپوزیسیون نظام باشند به کرات تکرار شده و می‌شود.

این ادعای کواکبیان با نظر به عملکرد وی و فراکسیون پرتعداد همفکرانش در مجلس دهم قابل راستی‌آزمایی است‌.

بخش دوم گفتگو با کواکبیان در تنگنا بیشتر حول فعالیت‌های جناح اصلاح‌طلب و فراکسیون امید در مجلس دهم در بزنگاه‌های حساس دوران فعالیت این مجلس گذشت.

ویدیو این قسمت تنگنا را اینجا ببینید

 
 
.متن کامل گفت‌و‌گو با مصطفی کواکبیان در قسمت اول و دوم تنگنای شانزدهم تا ساعتی دیگر در ادامه این مطلب قرار خواهد گرفت
 
تنگنای شانزدهم مصطفی کواکبیان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی