تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش اسلامی به ادعای ساخت سایت هسته‌ای در زاگرس؛ دشمن اراجیف می‌گوید!

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به خبر اخیر در مورد ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس گفت: دشمن اسرائیلی سال‌هاست این اراجیف را می‌گوید و جوسازی ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۱۵۰۰۷۲
۱۰:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

اسلامی:

دیدارنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و هر زمان بخواهد فعالیتی انجام دهد، تنظیماتش را با آژانس برقرار و مطابق آن عمل می‌کند.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس، اظهار کرد: دشمن اسرائیلی سال‌هاست این اراجیف را می‌گوید و جوسازی ایجاد می‌کند و هر زمان شرایط آنان در منطقه و در محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات روانی و ادعا‌ها را تشدید می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و هر زمان بخواهد فعالیتی انجام دهد، تنظیماتش را با آژانس برقرار و مطابق آن عمل می‌کند.

اسلامی یادآور شد: در فرآیند‌های طی‌شده گذشته دشمنان تلاش می‌کردند با جوسازی فشار حداکثری را بر کشور وارد کنند. در ماه‌های اخیر نیز با شکست مواجه شدند و الان شروع کردند که به مطالب جدیدی دامن بزنند که همان موارد مردود گذشته است و جایگاه و اعتباری ندارد.

مطلب مرتبط:

آسوشیتدپرس: مرکز هسته‌ای جدید ایران احتمالا از حمله آمریکا در امان است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی