تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش به ادعای عجیب تامین آب ۲ میلیارد نفر؛ عمق «پایتونیسم» را شاهدیم

صحبت‌های عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره اینکه با حکمرانی درست می‌توانیم آب مورد نیاز ۲ میلیارد نفر را تامین کنیم با واکنش یک جامعه‌شناس مواجه شد. محمد فاضلی در این باره نوشت: «از ایشان بخواهیم گزارش علمی موید این ادعا را منتشر کند. این‌ها همین ادعا‌ها را به بالایی‌ها می‌فروشند و بالا می‌روند؛ برای بالا رفتن، سرزمینی را نابود می‌کنند. عمق ‎پایتونیسم را شاهدیم.»

کد خبر: ۱۵۰۰۰۶
۱۰:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

واکنش به ادعای تامین آب ۲ میلیارد نفر؛ عمق «پایتونیسم» را شاهدیم

دیدارنیوز: اظهارنظر عجیب معاون وزیر کشاورزی درباره تامین آب مورد نیاز ۲ میلیارد نفر خبرساز شده است.

محمد فاضلی، جامعه شناس در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی مبنی بر تامین آب مورد نیاز ۲ میلیارد نفر نوشت: معاون وزیر کشاورزی گفته «ما در ایران می‌توانیم آب مورد نیاز ۲ میلیارد نفر را تأمین کنیم. از ایشان بخواهیم گزارش علمی مؤید این ادعا را منتشر کند. این‌ها همین ادعاها را به بالایی‌ها می‌فروشند و بالا می‌روند؛ برای بالا رفتن، سرزمینی را نابود می‌کنند. عمق ‎پایتونیسم را شاهدیم.

ا‌و در ادامه نوشت: «اگر هر نفر روزی ۱۰۰ لیتر مصرف آب شرب بهداشت داشته باشد (میانگین فعلی کشور بالاتر است) آب لازم برای تأمین فقط شرب و بهداشت ۲ میلیارد نفر معادل ۷۳ میلیارد متر مکعب است. کل منابع آب تجدیدپذیر در دسترس کشور، ۱۰۰ میلیارد متر مکعب است. کسی در وزارت نیرو نمی‌خواهد پاسخ این ادعا را بدهد؟»

به گزارش دیدارنیوز، عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آب‌خیزداری کشور گفته بود: ما با حکمرانی درست آب و در نظر گرفتن بارندگی سالانه و تکیه بر آن و احصا نیاز‌ها می‌توانیم آب مورد نیاز دو میلیارد نفر را تأمین کنیم. اگر دور تا دور کشور را دیوار هم بکشند و با جای دیگری ارتباط نداشته باشیم باز هم می‌توانیم امور کشور را پیش ببریم.

مطلب مرتبط:

با این دانشمندان وضع کشور همین می‌شود!

پایتون را بیاوریم و مزاحم خواص نباشیم

ماجرای «پایتون» و جمعی از دانشمندان با حضور رئیسی!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی