تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
استقلال در جستجوی مجوز، رقبا چراغ سبز گرفتند

سلام پرسپولیس و سپاهان به آسیا

در حالی که استقلال هنوز مشکلات زیادی برای کسب مجوز حرفه‌ای دارد، دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان مجوز خود را دریافت کردند و مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.

کد خبر: ۱۴۹۹۸۱
۱۹:۲۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲

سلام پرسپولیس و سپاهان به آسیا

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی مجوز حرفه‌ای را دریافت کرد و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.

ساعتی پیش باشگاه پرسپولیس نامه‌ای با سربرگ فدراسیون فوتبال را که به امضای هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون، رسیده، دریافت کرد. این نامه حاکی از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.

در این نامه هدایت ممبینی تاکید کرده که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای با صدور لایسنس برای پرسپولیس موافقت کرده و این باشگاه را واجد شرایط برای اعطای مجوز دانسته است.

همچنین دبیرکل فدراسیون نوشته که باشگاه پرسپولیس برای حضور در مسابقات قاره‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده و به این ترتیب می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

این در حالی است که سرخپوشان پایتخت باتوجه به قهرمانی در لیگ بیست و دوم، سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان را به دست آوردند و در فصل جدید این مسابقات نماینده ایران خواهند بود.

نکته مهم اینکه به دلیل حذف استقلال از لیگ قهرمانان، پرسپولیس نخستین نماینده ایران خواهد بود و در سید یک لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت و شانس رویارویی با تیم‌های به مراتب ساده‌تر را دارد.

همچنین دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای ضمن تبریک به باشگاه سپاهان، اعلام کرد که این باشگاه موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شده است و این تصمیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

به این ترتیب چهار تیم پرسپولیس، نساجی، سپاهان و تراکتور چهار نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی