تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

کنعانی: حمله تروریستی در سراوان علیه امنیت ایران و پاکستان بود

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه حمله تروریستی در مرز "مرزه‌سر" در منطقه سراوان را به‌شدت محکوم کرد و گفت: این اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور (ایران و پاکستان) است تا اجازه ندهند مرز مشترک مرز دوستی و همکاری و مرز اقتصادی برای مردم دو کشور باشد.

کد خبر: ۱۴۹۹۰۲
۱۴:۰۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

کنعانی: حمله تروریستی در سراوان علیه امنیت ایران و پاکستان بود

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم‌کردن حمله تروریستی در مرز "مرزه‌سر" در منطقه سراوان آن را اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور ایران و پاکستان دانست تا اجازه ندهند مرز مشترک مرز دوستی و همکاری باشد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه حمله ددمنشانه تروریستی در مرز "مرزه‌سر" در منطقه سراوان را که منجر به شهادت چند تن از مرزبانان دلیر و غیور کشورمان شد، به‌شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که توسل به این اقدام تروریستی بزدلانه توسط گروه‌های شرور و تروریست بعد از حضور هیئت بلندپایه پاکستانی به‌ریاست شهباز شریف، نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان در مراسم افتتاح طرح‌های بازارچه مشترک مرزی و انتقال برق به‌همراه رئیس جمهور کشورمان در مرز "پیشین"، اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور است تا اجازه ندهند مرز مشترک مرز دوستی و همکاری و مرز اقتصادی برای مردم دو کشور باشد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شرورانه، از دولتمردان پاکستان انتظار دارد هرچه سریع‌تر به توافقات دو کشور برای سرکوب گروه‌های تروریستی جامه عمل بپوشاند و در ارتقای امنیت مرز‌های مشترک بکوشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: قطعاً هدف این گروه‌های تروریستی ایجاد خلل در امنیت مرز‌های مشترک و امنیت مردم مرزنشین دو کشور است و جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته مجدداً بر اهتمام خود بر بسط امنیت در منطقه و توسعه همکاری‌ها تأکید می‌نماید.

کنعانی در پایان به خانواده‌های شهدای گرانقدر این حادثه تروریستی تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی، برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهدا علو درجات مسئلت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی