تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

وزش باد شدید و گرد و خاک در انتظار تهرانی‌ها

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (۳۰اردیبهشت‌ماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۴۹۸۲۷
۱۳:۱۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در انتظار تهرانی‌ها

دیدارنیوز: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از امروز (۳۰ اردیبهشت) تا روز دوشنبه (اول خرداد) آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق به‌خصوص در نیمه‌غربی و ارتفاعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در ساعات عصرگاهی در مناطق جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.

برای فردا (۳۱ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از روز دوشنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۳۱ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (اول خرداد) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی