تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پلیس: همراهان حجاج برای بدرقه به فرودگاه نیایند

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام اینکه همراهان زائران سرزمین وحی برای بدرقه به فرودگاه‌ها نروند گفت: زائران از همراه داشتن اقلام ممنوعه خودداری کنند.

کد خبر: ۱۴۹۸۲۶
۱۳:۰۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

پلیس: همراهان حجاج برای بدرقه فرودگاه نیایند

دیدارنیوز: سردار محسن عقیلی در نشست خبری پرواز‌های حج با اشاره به ممنوعیت بدرقه زاران در فرودگاه‌های کشور، اظهار کرد: با توجه به این‌که بدرقه در فرودگاه، وضعیت عمومی رفت و آمد را تحت الشعاع و مشکلاتی را به وجود آورد طی هماهنگی صورت گرفته با کاروان‌ها و ...، مراسم بدرقه خارج از فرودگاه در حسینیه‌ها یا مکان‌های دیگر انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر همراه نداشتن اقلام ممنوعه در سفر‌های حج افزود: اقلام ممنوعه بیشتر شامل دارو‌های خاص است که ممکن است خارج از کشور ممنوعه باشد. با ارسال پیامک به زائران، موارد ممنوعه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان این‌که تجهیزات مورد نیاز در فرودگاه‌های کشور تامین شده است، تصریح کرد: در زمان حاضر آمادگی داریم عملیات بزرگ حج را پشتیبانی کنیم و وظایف پلیس فرودگاه را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با تاکید بر این‌که خواسته‌هایی را برای بهتر انجام شدن کار داریم، گفت: از طریق سرشماره‌های مشخص، پیام‌هایی را برای زائران ارسال می‌شود. خواهش می‌کنم عزیزان به خاطر رفاه خودشان و سفر ایمن و راحت و این‌که باعث سرگردانی سایر حجاج کاروان‌های دیگر نشوند حتما به مطالب و پیامک‌های ارسال توجه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی