تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

احتمال رعد و برق و آب‌گرفتگی در کردستان

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: طی روز‌های آینده احتمال آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن موقت مسیل‌ها وجود دارد.

کد خبر: ۱۴۹۷۳۷
۱۸:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

احتمال رعد و برق و آب‌گرفتگی در کردستان

دیدارنیوز: رحیم صدیقی به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی کردستان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز جمعه تا بعدازظهر روز یکشنبه در استان شرایط رشد ابری، وزش باد و بارش بیشتر رگباری همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرک وجود دارد.

وی افزود: در طول این مدت احتمال آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن موقت مسیل‌ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود فعالیت این سامانه بارشی در نیمه جنوبی غربی و تا حدودی بخش‌های مرکزی و شرقی استان و بعدازظهر شنبه تا بعدازظهر یکشنبه باشد.

وی از خطر صاعقه در پی رعد و برق‌های شدید و کاهش دید در اثر رخداد مه و بارش خبر داد و تصریح کرد: شهروندان از گذر در حاشیه رودخانه، تردد‌های غیرضروری در سطح شهر‌ها خودداری کنند.

صدیقی درباره وضعیت دمایی توضیح داد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا میانگین دمای استان کردستان ۵ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان میانگین حداقل و حداکثر دمای هوای کردستان در طول ۲۴ ساعت گذشته را ۳.۴ و ۱۸.۹ درجه ذکر کرد و بیان داشت: در همین بازه زمانی قاملو با دمای ۱.۱- درجه سانتی‌گراد سرترین و سلین اورامان با دمای ۳۰.۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی