تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حداکثر زمان حضور حجاج در عربستان چند روز است؟

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مدت سفر امسال حدود ۳۰ تا ۴۲ روز بسته به زمان تشرف حجاج است و آن‌هایی که سوم یا چهارم خرداد ماه وارد عربستان می‌شوند، مشمول افزایش طول سفر خواهند شد.

کد خبر: ۱۴۹۶۸۶
۲۰:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

حداکثر زمان حضور حجاج در عربستان چند روز است؟

دیدارنیوز: سیدعباس حسینی در حاشیه همایش آموزشی- توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۲ استان تهران که با حضور هزاران زائر بیت الله الحرام در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، درباره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص تغذیه و اسکان زائران حج، اظهار کرد: ما در حوزه اسکان با ورود به مناطق جدید در شهر مکه، (مناطقی که دسترسی راحت‌تری به حرم دارند)، توانستیم بخشی از هزینه مسکن را مدیریت کنیم و موجب کاهش هزینه زائرین شویم.

وی ادامه داد: مدت سفر امسال حدود ۳۰ تا ۴۲ روز بسته به زمان تشرف حجاج است و آن‌هایی که سوم یا چهارم خرداد ماه وارد عربستان می‌شوند، مشمول افزایش طول سفر خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: کشور‌هایی که بیش از ۳۰ هزار نفر زائر دارند، عملیات رفت حجاج‌شان ۳۰ روز به طول می‌انجامد، ایران نیز در زمره آن کشورهاست و عملیات رفت حدود ۳۰ روز خواهد بود. عملیات بازگشت حجاج نیز از ۱۴ تیرماه آغاز می‌شود و سوم مرداد پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر زائر درقالب ۵۷۰ کاروان به حج اعزام خواهند شد، اظهار کرد: عوامل اجرایی به نسبت زائران حدود ۵.۸ درصد کاهش داشته است.

حسینی همچنین درباره ازسرگیری سفر‌های عمره با توجه به توافقات صورت گرفته با عربستان، گفت: برقراری سفر عمره به تصمیماتی که دولت در آینده اخذ خواهد کرد، بستگی دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی