تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

حمله تراکتوری‌ها به «پیکه»؛ اسم خودت در ایران یک ماشینه!

جرارد پیکه مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا پس از خداحافظی از دنیای فوتبال هم سنت جنجال‌آفرینی و حاشیه‌سازی خود را کنار نگذاشته و این بار پس از شنیدن نام تراکتور تبریز -تیمی که پاکو خمز اسپانیایی سرمربی آن است- با صدای بلند خندیده؛ اتفاقی که با هجوم هواداران تیم تراکتور به صفحه اینستاگرام جرارد پیکه همراه بوده و یکی از این هواداران خطاب به پیکه نوشته است: «اسم خودت در ایران اسم یک ماشین است، بعد به تراکتور می‌خندی؟»

کد خبر: ۱۴۹۶۱۹
۱۳:۰۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

حمله تراکتوری‌ها به «پیکه»؛ اسم خودت در ایران یک ماشینه!

دیدارنیوز: انتشار مصاحبه‌ای از جرارد پیکه، بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا، باعث خشم شماری از هواداران تیم تراکتورسازی تبریز ایران شده است.

ماجرا از انتشار ویدئویی از مصاحبه اینترنتی این بازیکن قدیمی اسپانیایی با یک یوتیوبر آغاز شد. جایی که مجری برنامه از جرارد پیکه پرسید آیا خبر دارد که «پاکو خمز»، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و از مربیان شاغل در لالیگا، هدایت تیم تراکتور ایران را برعهده گرفته است؟

جرارد پیکه پس از شنیدن اسم این باشگاه با تعجب و با صدای بلند شروع به خندیدن کرده و خطاب به مجری می‌پرسد که آیا شوخی می‌کند یا واقعا تراکتور اسم یک تیم است؟

نام تراکتور در زبان اسپانیایی به همان معنای فارسی آن استفاده می‌شود.

این حرکت جرارد پیکه، که ۱۴ سال سابقه بازی در تیم بارسلونا را دارد و سال گذشته از میادین فوتبال خداحافظی کرد، واکنش تند هواداران تراکتور را در پی داشته و صفحه اینستاگرام او به محل کامنت‌های طرفدار تیم تبریزی بدل شده است.

شماری از هواداران تراکتورسازی قدمت این باشگاه را به پیکه یادآوری کرده‌اند و شماری دیگر با جملاتی نظیر «پیکه یادت باشه، تراختور سرورته» علاقه خود را به تیم‌شان ابراز کردند.

یک هوادار نیز با اشاره به خودروی «رنو پی‌کی» نوشته است: «اسم خودت در ایران اسم یک ماشین است، بعد به تراکتور می‌خندی؟»

این در حالی است که تعداد پرشماری نیز با گذاشتن ایموجی یک «تراکتور» در زیر پست اینستاگرام جرارد پیکه تلاش کردند ثابت کنند این تیم هواداران زیادی در ایران دارد.

پاکو خمز که از سال گذشته به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی در لیگ فوتبال خلیج فارس ایران منصوب شده است، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا به شمار می‌رود. در کارنامه خمز مربیگری تیم‌هایی نظیر لاس پالماس و رایو وایکانو دیده می‌شود.

هجوم هواداران به صفحات اینستاگرام چهره‌های ورزشی و هنری پدیده‌ای رایج به شمار می‌رود. پیش از این حملات هواداران ایرانی به صفحه اینستاگرام لئونل مسی، بازیکن وقت تیم فوتبال بارسلونا، خبرساز شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی