تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جهانبخش پس از قهرمانی چه گفت؟

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران پس از قهرمانی با پیراهن فاینورد در لیگ هلند گفت: شنیدم برخی از مردم می‌گویند قهرمانی ما به‌خاطر این بود که رقبا عملکرد خوبی در این فصل نداشتند. ما قهرمانان شایسته‌ای هستیم و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم.

کد خبر: ۱۴۹۶۱۰
۱۱:۲۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

جهانبخش پس از قهرمانی چه گفت؟

دیدارنیوز: وینگر باتجربه تیم ملی فوتبال ایران، قهرمانی فاینورد در فصل ۲۳-۲۰۲۲ اردویژه را نشان‌دهنده شایستگی این تیم خواند.

تیم فاینورد شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه ۳ بر صفر از سد تیم گواِهد ایگلز گذشت و در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات اردویژه هلند، به قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

علیرضا جهانبخش در این فصل اردویژه، ۵ گل و ۶ پاس گل به نام خود در ثبت کرد و در شانزدهمین قهرمانی فاینورد در این مسابقات نقش ویژه‌ای داشت.

مطلب مرتبط:

تاج‌گذاری فاینورد با «جهانبخش»

او در مورد دستیابی شاگردان آرنه اسلوت به قهرمانی اردویژه اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم چقدر به این بازیکنان افتخار می‌کنم. یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبالی خودم را پشت سر گذاشتم. من از این گروه بسیار یاد می‌گیرم و تلاش می‌کنم با تجربه خودم، چیز‌هایی به بقیه بیاموزم؛ ذهنیت، استعداد و احساسات. هوادارانی عالی در ورزشگاه داریم و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که قهرمان شدیم.

وینگر باتجربه تیم ملی ایران با اشاره به کمرنگ کردن قهرمانی فاینورد پیرامون وضعیت رقبا گفت: امیدوارم همه از این قهرمانی لذت ببرند. شنیدم برخی از مردم می‌گویند قهرمانی ما به‌خاطر این بود که رقبا عملکرد خوبی در این فصل نداشتند. ما قهرمانان شایسته‌ای هستیم و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی