تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تصادف در مکزیک ۲۶ نفر را کشت

مقامات محلی مکزیک اعلام کردند روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک ون در بزرگراهی در منطقه تامالیپاس در شمال مکزیک، ۲۶ نفر کشته شدند.

کد خبر: ۱۴۹۶۰۶
۱۰:۴۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

تصادف در مکزیک ۲۶ نفر کشت

دیدارنیوز: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک ون در بزرگراهی در شمال مکزیک، ۲۶ نفر کشته شدند.

وزارت امنیت عمومی این منطقه اعلام کرد این دو وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کرده و منجر به آتش سوزی شد.

یک منبع در اداره بازپرسی تامالیپاس اظهار کرد بازرسان تحقیقات بر روی علت وقوع این حادثه را آغاز کرده اند، اما از سرنوشت راننده تریلر خبری در دست نیست و هنوز مشخص نیست که آیا این فرد پس از وقوع حادثه گریخته و یا در آتش سوخته است.

براساس این گزارش این منبع افزود: تمام قربانیان حادثه که به نظر می‌رسد اهل مکزیک بودند، سرنشینان خودروی ون بودند که متعلق به یک شرکت حمل و نقل خصوصی بوده و در میان آن‌ها کودکانی نیز دیده می‌شوند. پیکر این افراد از لابلای قطعات سوخته ماشین بیرون کشیده شده است.

حدود دو هفته پیش نیز بر اثر سقوط یک دستگاه اتوبوس به پرتگاهی در غرب این کشور، دستکم ۱۸ نفر کشته و ۳۳ تن دیگر زخمی شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی