تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
روزهای تیره و تار توپچی‌ها ادامه دارد

دستان آرسنال بالا رفت؛ قهرمان را اعلام کنید!

آرسنال هفته‌ها در صدر جدول بود، اما در روز‌های پایانی به شدت کم آورد و نتوانست با منچسترسیتی رقابت سایه به سایه و جذاب داشته باشد؛ تیم جوان و کم‌تجربه آرتتا امشب شکست سختی از برایتون خورد تا فاصله‌اش با من‌سیتی به ۴ امتیاز (با یک بازی بیشتر) برسد و حالا تنها پپ گواردیولا و تیمش می‌توانند مانع قهرمانی خود شوند!

کد خبر: ۱۴۹۵۸۳
۲۱:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

دستان آرسنال بالا رفت؛ قهرمان را اعلام کنید!

دیدارنیوز: ثبت شکستی غیرمنتظره در کارنامه توپچی‌های لندن، مسیر منچسترسیتی را برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش هموارتر کرد.

قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری برای آرسنال حالا فقط با یک معجزه رخ خواهد داد. توپچی‌ها که امیدوار بودند با پیروزی در خانه برایتون فاصله‌شان را با منچسترسیتی، پس از پیروزی این تیم برابر اورتون، دوباره به یک امتیاز کاهش دهند، نه تنها پیروز نشدند، بلکه ورزشگاه آمکس را با قبول شکست ۳ بر صفر ترک کردند و با این باخت به امیدهای‌شان برای پس گرفتن صدر جدول از شاگردان پپ گواردیولا، ضربه‌ای سنگین زدند.

خولیو انکیسو در دقیقه ۵۱، دنیز اونداو در دقیقه ۸۶ و پرویس استوپینیان در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، گل‌های تیم میزبان را در این بازی به ثمر رساندند تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های این فصل تیم میکل آرتتا را رقم بزنند.

با این نتیجه فاصله ۴ امتیازی آرسنال رده دومی با منچسترسیتی پابرجا ماند و این در حالیست که سیتی یک باز هم کمتر نسبت به رقیب لندنی انجام داده و تنها ۲ هفته دیگر به پایان فصل باقیست. این یعنی این‌که سیتی با پیروزی در بازی بعدی‌اش قهرمان لیگ برتر جزیره خواهد شد.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، لیورپول مهمان لسترسیتی خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی