تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

آخرین وضعیت ساپینتو و قایدی در استقلال

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت قرارداد ریکاردو ساپینتو و مهدی قایدی در این باشگاه توضیحاتی ارایه کرد و درمورد ادامه حضور قایدی در پایتخت گفت: مدیران الاهلی در پاسخ از من خواستند فعلا کمی در این باره صبر کنیم.

کد خبر: ۱۴۹۵۳۵
۰۹:۵۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

آخرین وضعیت ساپینتو و قایدی در استقلال

دیدارنیوز: سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد در پی رایزنی این باشگاه، مسئولان باشگاه شباب الاهلی جریمه دیرکرد در پرداخت بدهی مربوط به انتقال مهدی قایدی را دریافت نکردند.

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، درباره حضورش در امارات اظهار کرد: با وجود اینکه پول حق انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی امارات به استقلال پرداخت شده بود، اما به دلیل دیرکرد در پرداخت به ازای هر ماه ۱۰ درصد جریمه به استقلال تعلق می‌گرفت که با رایزنی، این باشگاه خسارتش را بخشید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه درباره ادامه حضور قایدی در استقلال بیان کرد: البته بحث دیگری هم درباره مهدی داشتیم و آن ادامه حضور این بازیکن در استقلال بود که مدیران الاهلی در پاسخ از من خواستند فعلا کمی در این باره صبر کنیم. به گفته آن‌ها مهدی پیشنهاد‌های دیگری هم از تیم‌های اماراتی دارد و آن‌ها باید با دریافت پیشنهاد استقلال و جمع‌بندی کلی در این باره تصمیم بگیرند.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره وضعیت ساپینتو برای ادامه حضور در استقلال افزود: هفته پیش با ساپینتو جلسه کوتاهی برگزار کردیم و ایشان برای ادامه همکاری از من خواست که با مدیر برنامه هایش صحبت کنم که من هم در سفر امارات همین کار را انجام دادم و مقدمات تمدید قرارداد ایشان را با مدیر برنامه هایشان فراهم کردیم. هدف من این است ایشان برنامه‌ریزی خودش را برای فصل آینده و حضور قدرتمند استقلال در رقابت‌های داخلی آغاز کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی