تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش «تاج» به شایعه حذف پرسپولیس

در حالی که هر روز شایعات و خبرهای زیادی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا منتشر می‌شود، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید چیزی درباره حذف پرسپولیس از آسیا نشنیده‌ است.

کد خبر: ۱۴۹۵۱۷
۲۰:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

واکنش «تاج» به شایعه حذف پرسپولیس

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال، حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد.

مهدی تاج پس از برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی در وزارت ورزش و جوانان درباره شایعه حذف پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اگر تیمی حذف شود، طبق قانون ۱۰۰ درصد دلایل حذف باید به تیم اعلام شود. نمی‌شود با حرف و یا توصیه فردی تیمی حذف شود یا در آسیا حضور داشته باشد؛ چون قانون AFC می‌گوید باید دلایل حذف به طور کامل به باشگاه ابلاغ شود. تا به حال هم هیچ مولفه‌ای درباره حذف پرسپولیس هم نشنیده‌ام.

وی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی